سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عوامل موثر در کیفیت رول گونی پلاستیکی

 

گونی پلاستیکی

عوامل موثر در کیفیت رول گونی پلاستیکی

همانطور که می دانید از گونی پلاستیکی ها استفاده های مختلفی می شود و بسیاری از محصولات را تنها در آنها حمل و نگهداری می کنند؛ به همین علت ساخت آنها از رول های گونی همواره انجام می شود و برای تولید گونی های باکیفیت معمولا بهترین رول های گونی را خریداری می کنند. امروزه رول های گونی فراوانی از جنس های مختلفی تولید می شود که در آنها معیار های خاصی در نظر گرفته شده است، اما همواره برخی امور بر کیفیت رول گونی اثر گذار است که از جمله ی آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

·       جنس ماده به کار رفته در تولید آنها

·       میزان مقاومت و دوام آنها

·       میزان پهنی رول های گونی که در حقیقت تعیین کننده ی سایز گونی های تولیدی از آنها است.

·      نوع بافت گونی

·      رنگ گونی

·      میزان مقاومت آن در برابر انواع رطوبت ها

·      میزان پهنی و باریکی الیاف های به کار رفته در آنها

·      شکل لبه های پارچه بر روی رول    

عرضه رول گونی پلاستیکی

امروزه در کشور ما نیز با بهره گیری از بهترین مواد اولیه و نیز تکنولوژی های روز رول های گونی باکیفیت و استاندارد در انواع رنگ ها و ابعاد مختلف تولید می شود که امکان تولید انواع گونی در سایزهای مختلف و سایر محصولات مشابه را برای افراد امکان پذیر کرده است. مراکز عرضه رول گونی پلاستیکی بهترین رول های گونی را که از بهترین مواد اولیه تولید شده اند و استاندارد لازم را برای تولید انواع گونی دارند، برای خریداران فراهم آورنده اند و امکان خرید آنها را در اقصی نقاط ایران از روش های مختلف امکان پذیر کرده اند. همچنین قیمت هایی که برای آنها در نظر گرفته شده است به معیار های مختلفی مانند نوع پارچه، تعداد دور های پارچه در رول، نوع بافت گونی و… بستگی دارد، اما در حالت کلی قیمتی که برای آنها در نظر گرفته می شود بسیار مناسب و ارزان می باشد و امکان خرید آنها با بهترین هزینه ها برای افراد وجود دارد.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید گونی پلاستیکی پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.