سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ابعاد مختلف کیسه یک لایه آرد

 

گونی پلاستیکی

ابعاد مختلف کیسه یک لایه آرد

گونی پلاستیکی آرد با هدف قرار دادن آرد و سایر محصولات تولید می گردد به همین علت آنها را با ابعاد مختلفی تولید می کنند تا کارایی بهتری داشته باشند. این گونی های با بهترین الیاف بافته می شوند و آرد درون آن از آسیب های چون نم و رطوبت در امان خواهد بود. ابعاد این محصول در سایز های 25 کیلویی و 50 کیلویی می باشند که هر کدام با توجه به وزن مورد نظر محصول را در خود جای می دهند.

از نظر طول و عرض این محصول نیز می توان به ابعاد های مختلفی اشاره نمود برخی از این کیسه ها که در وزن 50 کیلویی هستند ابعادی در 100 سانتیمتر در 50 سانتیمتر می باشند که بعد از قرار گیری آرد دوخته و پلمپ می شوند. ابعاد کیسه های با وزن 25 کیلوی گرمی تقریبا در 50 سانتی متر در 30 سانتی متر است که به خوبی برای این کار مناسب است.

ابعاد مختلفی که در این مورد تولید شده اند مورد توجه کاربران قرار گرفته است زیرا مشتری می تواند برای کالاهای مختلفی این محصول را خریداری نماید. حتی کیسه های با ابعاد کوچک تر و بزرگتر از مواردی که گفته شد نیز وجود دارد که برای برنج و گندم و.. نیز کارایی دارد.

قیمت روز کیسه یک لایه آرد

اگر بخواهیم در مورد قیمت کیسه یک لایه سخن بگوییم می توانیم به موارد مختلفی اشاره نماییم. از جمله این موارد هزینه های تولید این محصول در کارخانه، دستگاه های بافت کیسه و مواد اولیه این محصول می باشد. برخی از عوامل بیرونی نیز وجود دارند که خواسته یا نا خواسته بر روی قیمت روز این کالا اثر گذار می باشند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

·       قیمت روز محصولات مشابهی که در بازار روز وجود دارند.

·       قیمت این محصول در سایت های مختلفی که موجود هستند.

·       نوسانات قیمت ارز و نوسانات بازار نیز در این امر اهمیت دارند.

·      واسطه ها نقش مهمی در گرانتر شدن این کالا دارند.

·      خرید به صورت حضوری گرانتر از خرید به صورت اینترنتی می باشد

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید گونی پلاستیکی پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.