سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استفاده کیسه پلاستکی یا پلی پروپیلن

 

گونی پلاستیکی

استفاده کیسه پلاستکی یا پلی پروپیلن

اغلب تجهیزات پزشکی که با بخارآب استرلیزه می شوند با گونی پلاستیکی یا پلی پروپیلن PP    ساخته می شوند و در صنایع کاغذی و در ساخت مقواهای روکش شده برای جلوگیری از نشت مایعات به بیرون نیز از کیسه پلی پروپیلن PP استفاده می شود.

پارچه پلی پروپیلن چیست؟

پارچه پلی پروپیلن (PP) نوعی از منسوجات مدرن است که برای مصارف صنعتی، تودوزی و تولیدی های مختلف استفاده می‌شود. پلی پروپیلن پارچه‌ای بدون بافت، مصنوعی و پلاستیکی است که بسیار نرم و سبک است. تمیز کردن این پارچه هم بسیار راحت است و به علت مقاومت بالا می‌تواند با مواد سفیدکننده (حتی روی رنگ‌های تیره‌تر) تمیز شود. همچنین پارچه پلی پروپیلن کاملاً ضد آب است، ازاین‌رو در ساخت چادر کمپینگ، لباس و بسته بندی های ضدآب استفاده می‌شود. پارچه PP قابلیت تنفس بالایی دارد و یکی از محبوب‌ترین الیاف مصنوعی در ساخت لباس است زیرا اجازه بخار شدن آب بدن را از منافذش می‌دهد.

چرا پارچه پلی پروپیلن

این پارچه استحکام و انعطاف‌پذیری بالایی دارد و ترکیب این دو ویژگی آن را تبدیل به انتخاب اول برای استفاده در لوازم مهمی مثل طناب‌های کوهنوردی یا بسته بندی مواد شیمیایی کرده است. همچنین خرید کیسه برنج پلی پروپیلن به علت دلایل ذکر شده و قیمت کیسه پلی پروپیلن ارزان انتخاب بسیاری از کاسبان برنج است.

پارچه پلی پروپیلن چه ویژگی‌هایی دارد؟

علاوه بر ویژگی‌هایی که در بالا ذکر شد، پارچه پروپیلن هیچ رنگ‌دانه فعالی ندارد. این به معنی است که تغییر رنگ این پارچه بعد از تولید غیرممکن است. تنها زمانی که این پارچه به شکل مایع و در پروسه تولید است با اضافه کردن رنگ‌دانه‌های طبیعی یا مصنوعی قابلیت تغییر رنگ دارد و بعدازآن به همان شکل باقی می‌ماند. این ویژگی پارچه پلی پروپیلن باعث شده است که کاملاً ضد لکه باشد

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید گونی پلاستیکی پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.