سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت کیسه گونی پلاستیکی

 

گونی پلاستیکی

قیمت کیسه گونی پلاستیکی

کارخانه گونی بافی تولید داخلی، کاهش وابستگی کشور به واردات ، تلاش درجهت خود کفایی کشور، کاهش میزان خروج ارز، تقویت صادرات غیرنفتی و حل معضل بیکاری شدید در منطقه تاسیس کارخانه ، چشم اندازی مثبت از آینده پیش رو نشان می دهد. باهران کیسه تولید کننده و فروشنده ی انواع گونی پلاستیکی، رول گونی پلاستیکی، گونی ساختمانی، قیمت کیسه پلی پروپیلن جمبوبگ، پاکت سه لایه کامپوزیت، توری سایبان، توری گلخانه، توری ساختمان، چمن مصنوعی و ساک مسافرتی زیپ دار می باشدتلاش قیمت گونی پلاستیکی را با حذف واسطه به کمترین مقدار مورد نظر برساند.

لیست قیمت گونی نخی، کیسه پلاستیکی

قیمت گونی پلاستیکی تابع قیمت مواد اولیه می باشد و مواد اولیه اصلی جهت تولید گونی های پلاستیکی ساختمانی می باشد که با توجه به قیمت جهانی و قیمت بورس قیمت‌گذاری می‌شود. اما با این حال قیمت گونی با توجه به کیفیت الیاف هزینه تولید در شهرهای مختلف فرق می کند. با توجه به ضخامت گونی و نیر نخ مورد استفاده در بافت گونی قیمت کیسه پلی پروپیلن انواع گونی پلاستیکی متفاوت می باشد.

کیسه گونی بزرگ

ارزانترین قیمت گونی پلاستیکی ساختمانی در کوچکترین ابعاد 35 در 55 حداقل دانه ای 350 تومن می باشد .البته در تناژ بالا این قیمتها متفاوت خواهد بود. استعلام قیمت کیسه پلی پروپیلن ، لایه محافظ پوششی می باشد که بر روی پارچه مورد استفاده جهت تولید کیسه لمینت داده شده و به هنگام دوخت کیسه،در داخل کیسه لمینت قرار گرفته و مانع نفوذ رطوبت می شود. از همین جهت به این مدل گونی ضد آب نیز گفنه می شود.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید گونی پلاستیکی پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.