سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید کیسه گونی پلاستیکی

 

گونی پلاستیکی

خرید کیسه گونی پلاستیکی

فروش کیسه گونی پلاستیکی (پلی پروپیلن)، لمینت، جامبو و ساده امری رایج است. قیمت کیسه پلی پروپیلن گونی فروش انواع گونی پلاستیک: پلی پروپیلن، رول های پلی پروپیلن، خرید گونی پلی پروپلین کیسه لمینت، کیسه چند لایه، کیسه Ad Star    و جامبو و ساده جهت واحدهای صنعتی و نساجی : ریسندگی، بافندگی، شیمیایی و پتروشیمی، واحدهای کشاورزی تولید گندم و کارخانجات آرد، خوراک دام و طیور، دارویی، ساختمانی : کارخانجات گچ و سیمان با کیفیت و قیمت مناسب قابلیت تولید در رنگ ها و اندازه های مختلف با توجه به سفارش و بر اساس نیاز و خواسته مشتری قیمت کیسه پلی پروپیلن به بازار عرضه می کند.

تولیدی همه مدل کیسه های پلی پروپیلن (گونی) در ابعاد مختلف

تولیدی های کیسه و بسته بندی معمولا با سابقه طولانی در بازار تهران محصولات بسته بندی شامل انواع ساک های پارچه ای، کیسه های پلی پروپیلن، کیسه های opp و جامبوبگ در سایز ها و رنگ های متنوع باچاپ وبدون چاپ قیمت مناسب عرضه می کنند. پلی پروپیلن یکی از پر مصرف ترین پلاستیک هاست و امروزه کاربرد فراوانی در صنایع مختلف دارد. همچنین این تولیدکنندگان در زمینه نخ های دوزندگی و دستگاه دوزندگی قیمت کیسه پلی پروپیلن، نایلون های زباله نیز فعالیت دارد.

بررسی گونی

معمولا بافندگی و دورندگی این سفارشات بسته به محیا بدون مواد اولیه تولیدی دارد و مطابق قراردادتحویلی در موعد مقرر اجناس آماده می گردد. این تولیدکنندگان بیشتر در حجم بالای سفارش، کار تولیدی اختصاصی را انجام می دهند.

سفارش گونی

سفارش گونی، گونی پلاستیکی، پلی پروپیلن، کیسه جامبوبگ و پارچه ، رول گونی واحد های تولیدی باهران کیسه با هدف رضایت مندی مشتری و تولید محصولات درجه 1 (با داشتن مهر استاندارد ایران، پروانه ساخت از وزارت بهداشت و سیستم مدیریت کیفیت) در حال حاضر تنها تولید کنندگان داخل کشور می باشد.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید گونی پلاستیکی پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.