سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت کیسه پلی پروپیلن

 

گونی پلاستیکی

قیمت کیسه پلی پروپیلن

قیمت گونی پلاستیکی یا کیسه پلی پروپیلن امروزه یکی از اقلام پر مصرف در صنایع بسته بندی ، در همه کشورها ی جهان از جمله ایران گونی های بزرگ بافته شده از الیاف مصنوعی مانند پلی پروپیلن می باشد . مصرف این نوع گونی ها که شامل قیمت کیسه پلی پروپیلن گونی یک لایه, چند لایه, قیف دار یا ولودار,جامبوبگ(JUMBO   BAG ) و بیگ بگ می باشد از یک طرف به خاطر افزایش جمعیت و از سوی دیگر به خاطر پیدایش کاربردهای جدید برای آن ، رو به افزایش بوده

قیمت کیسه پلی پروپیلن

و آن را در زمره ی یک کالای استراتژیک قرارداده است. گونی ، وسیله ای است از جنس پارچه ی زبر که ریسمانش از الیاف طبیعی مانند کنف و چتایی و شاهدانه و یا از الیاف مصنوعی مانند پلی پروپیلن تابیده شده و از آن قیمت کیسه پلی پروپیلنهای بادوام ومحکم بافند و برای حمل ویا نگهداری مال التجاره ( مانند قند، شکر ،آرد و…) ویا محصولات کشاورزی مانند سیب‌زمینی و برنج و مانند آن ویا محصولات شیمیایی , سیمان وغیره استفاده نمایند.

خرید گونی پلاستیکی

درگذشته گونی فقط از الیاف کنف وچتایی وشاهدانه بافته می شد.امروزه همان مواد رایج است اما به صورت روز افزونی گونی بافته از الیاف مصنوعی مانند پروپیلین جای گونی ساخته از الیاف طبیعی را می گیرد. اغلب،کیسه ای که ازگونی درست می شود نیز گونی گفته می شود.گونی پلاستکی در جابجایی بسیاری از لوازم نقش کاربردی دارد خرید قیمت کیسه پلی پروپیلن گونی پلاستیکی برای گندم کاران و نانوایان و صنعت مصالح ساختمانی بعنوان یک ابزار مصرفی تلقی می گردد.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید کیسه لمینت پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.