سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگیهای کیسه گونی پلاستیکی

 

گونی پلاستیکی

ویژگی‌های کیسه گونی پلاستیکی

از جمله محصولات پرکاربرد که به جهت بسته‌بندی انواع کالا تولید و در نظر گرفته می‌شود، گونی پلاستیکی است. این محصول معمولاً در صنایع مختلف مانند صنعت غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور حتم همه‌ی ما به دلایل مختلف نیاز به ارسال انواع کالا به نقاط مختلف داریم که در این صورت باید با استفاده از دم‌دست‌ترین راه یعنی خرید گونی آنلاین، این محصول را تهیه و بکار بگیریم. برای خرید گونی آنلاین پلاستیکی باید به ویژگی‌های هر کدام از انواع گونی‌های اشاره شده دقت کرد. ما در ادامه به برخی از ویژگی‌های مهم کیسه گونی پلاستیکی خواهیم پرداخت:

بافت فشرده

از گونی پلاستیکی برای جابجایی بسیاری از موادها استفاده می‌شود و بافت آن نسبت به گونی‌های نخی یا کنفی، ریزتر یا بعبارتی فشرده‌تر است. معمولاً برای حمل یا جابجایی گچ، آرد، سیمان و مواردی از این دست از کیسه گونی پلاستیکی بهره گرفته می‌شود.

قیمت فوق العاده به صرفه

فروش به شکل انبوه برای این نوع کیسه، قیمت‌های آن را کاهش داده است و خرید آن برای مصرف کنندگان کاملاً بصرفه کرده است. ضمناً دقت کنید که اگر کیسه گونی به طور مستقیم از کارخانه‌ها یا تولید کننده‌ها خریداری شود با قیمت بسیار پایین‌تری در نظر گرفته خواهد شد.

وزن کم

از دیگر ویژگی‌های کیسه گونی می‌توان به کم وزن بودن آنها اشاره کرد. در واقع اگر نیاز به جابجایی این محصول با تعداد بالا باشد، کار سختی در پیش نخواهید داشت. به همین دلیل است که معمولاً برای خرید گونی آنلاین پلاستیکی مشکل خاصی وجود ندارد چرا که برای جابجایی آن نیاز به نیروی انسانی نیست.

ضد حریق

به دلیل آنکه کیسه گونی از پلی اتیلن ساخته شده است، ضدحریق بودن آن تضمین شده است. لذا در صنایعی که با کوره یا موادهای اشتعال‌زا در ارتباط هستند، بکارگیری از این محصول بدون کوچک‌ترین مشکلی انجام خواهد شد.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید گونی پلاستیکی  پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.