سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید گونی پلاستیکی

 

گونی پلاستیکی

خرید گونی پلاستیکی

گونی پلاستیکی یکی از پرکاربردترین وسیله‌ ها در صنایع مختلف ابزار های مربوط به بسته‌ بندی است. برای اینکه بتوان یک بسته ‌بندی استاندارد و ایده‌ آلی را داشت باید بهترین گزینه را متناسب با نیاز و حوزه کاری خود انتخاب و خریداری کرد. اگر شما نیز احساس می‌ کنید که خرید گونی پلاستیکی می ‌تواند در حوزه کاری شما مفید واقع شود برای اطلاع از قیمت گونی پلاستیکی و نکات مهم در مورد خرید و فروش گونی پلاستیکی به صورت خرده و عمده تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

گونی پلاستیکی چیست؟

قبل از اینکه به مزایای خرید گونی پلاستیکی بپردازیم بهتر است تعریف کوتاهی از این وسیله کاربردی و پرطرفدار در صنعت بسته ‌بندی داشته باشیم. به گونی ‌هایی که از جنس پلاستیک تولید شده و در سایزبندی ‌های متنوعی در بازار موجود هستند گونی پلاستیکی گفته می‌ شود.

معمولا ماده اولیه استفاده شده در ساخت این گونی ‌ها رزین پلی پروپیلن یا پلی اتیلن بوده و از نکات مثبت بسیاری از قبیل استحکام بالا، وزن پایین و … برخوردار هستند. فروش گونی پلاستیکی معمولا به صورت متری بوده و در ابعاد کوچک، متوسط و بزرگ تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

فروش گونی پلاستیکی

همان طور که گفته شد گونی‌های پلاستیکی از مزایای بسیار زیادی در حوزه بسته‌بندی برخوردار هستند. بنابراین بازار فروش گونی پلاستیکی داغ بوده و شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه معتبر برای خرید گونی پلاستیکی در جنس، اندازه و قیمت مناسب اقدام کنید. از جمله پرفروش‌ترین محصولات باهران کیسه می‌توان به گونی‌های پلاستیکی سفید با نوارهای قرمز و یا سبز در حاشیه آن‌ها اشاره کرد. این گونی‌ها دارای سایزبندی‌های متنوعی بوده و به صورت تکی و رولی به فروش می‌رسند.

قیمت گونی پلاستیکی

در صورتی که تصمیم قطعی خود را برای خرید گونی پلاستیکی گرفته‌اید، می‌توانید همین حالا از طریق سامانه باهران کیسه برای خرید اینترنتی اقدام کنید. باهران کیسه نهایت سعی خود را دارد تا بهترین کیفیت را با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان خود قرار دهد. بنابراین مشتریان می‌توانند همین حالا خرید گونی پلاستیکی بزرگ، متوسط یا کوچک را از این طریق انجام دهند.

قیمت گونی پلاستیکی بسته به عوامل مختلف از قبیل ابعاد، کیفیت، ضخامت، متراژ و شرکت تولید کننده متفاوت خواهد بود. همان طور که گفته شد گونی‌های پلاستیکی قابلیت مصرف برای چندین بار را داشته و خریداران می‌توانند بعد از اتمام کار گونی‌ها را نگه‌داری کرده و دوباره در صورت نیاز از آن‌ها استفاده کنند.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید گونی پلاستیکی  پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.