سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ابعاد و مدل های رول گونی لمینت

 

خرید کیسه لمینت

ابعاد و مدل های رول گونی لمینت

رول گونی پلاستیکی لمینت از جمله محصولات گونی لمینت دار تولیدی های گونی بافی است که پس از بافندگی به بخش دوخت و برش وارد نمی شود. رول گونی لمینت دار در عرض های مختلف به بازار عرضه می شود. این نوع گونی ها کاربردها و ویژگی های مختلفی از جمله راه سازی جاده ها ، ساختمان سازی، بسته بندی عمده محصولات غذایی و … دارند.

خرید گونی لمینت عمده

استفاده از گونی لمینت جهت بسته بندی انواع محصولات در صنعت مواد غذایی، کشاورزی و … طرفداران زیادی دارد. با توجه به اینکه یک سری الزامات قانونی در جهت استفاده از انواع گونی ضد آب وجود دارد. به گونه ای که تولید کنندگان مواد غذایی و کشاورزان را ملزم می دارد برای بسته بندی و نگهداری محصولات تولیدی شان از گونی های ضد آب لمینت دار یا دارای نایلون پلی اتیلن استفاده کنند.

بسیاری از کشاورزان و صنایع غذایی در اصفهان برای کاهش هزینه های خود تمایل دارند خرید گونی های لمینت دار را به صورت عمده انجام دهند تا بتوانند خرید به صرفه تری داشته باشند.

از طرف دیگری بسیاری از کارگاه های گونی بافی در اصفهان که در زمینه برش و دوخت گونی های پلاستیکی در انوع لمینت دار، ساده و … فعالیت می کنند، برای تامین مواد اولیه خود که تامین گونی دوخته نشده در متراژ بالا است، اقدام به خرید رول گونی پلاستیکی به صورت عمده از کارخانجات تولید گونی پلاستیکی می کنند.

جهت خرید عمده گونی لمینت دار در اصفهان راه های زیادی وجود دارد که یکی از آنها مراجعه به بازار گونی فروشان است. اما برای سفارش تولید در تیراژ بالا همراه با چاپ برند خود و هر مشخصاتی که از محصول و برند مورد نظرتان است به تولیدی های گونی در اصفهان مراجعه کنید. هم چنین می توانید جهت خرید عمده­ ی اینترنتی از محصولات فروشگاه گونی باهران کیسه دیدن فرمائید.

گونی های لمینت از جمله گونی های پر کاربرد در جهت بسته بندی و حمل و نقل است. بسیاری از کشاورزان و صنایع مختلف دیگر برای بسته بندی و طبقه بندی محصولات خود از گونی های پلاستیکی لمینت دار استفاده می کنند. در این مقاله از باهران کیسه انواع گونی های لمینت دار کاربرد آن ها و نکات مهم در خرید را معرفی می کنیم.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید کیسه لمینت پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.