سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گونی ساختمانی چیست؟

 

خرید کیسه لمینت

گونی ساختمانی چیست؟

یکی از انواع محصولات ساختمانی که به عنوان پوشش نما بر روی داربست مورد استفاده قرار می ‌گیرد گونی پلاستیکی هستند که از جنس پلی پروپیلن ساخته شده‌اند و به همین دلیل به آن‌ ها گونی نما یا ساختمانی گفته می ‌شود. این محصولات با توجه به مواد اولیه‌ای که از آن ساخته شده‌اند، بسیار وزن کمی دارند و مقاوم و مستحکم می ‌باشند که این دو مورد جزء اولین ویژگی های گونی ساختمانی است. این محصولات معمولا بر اساس نیاز مشتریان و با توجه به جایی که قرار است از آن استفاده کنند، تولید و عرضه می ‌شود، به همین دلیل قابل سفارشی سازی هستند. با این حال توجه داشته باشید که این محصولات را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید و به ابعاد، رنگ، استحکام و سایر ویژگی‌ هایی از آن که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد توجه داشته باشید.

از آنجایی که مواد و مصالح ساختمانی ممکن است اسیدی باشند این گونی‌ ها در برابر آن‌ها نیز مقاومت می‌ کنند از مستربچ‌های قرمز، آبی، سفید، سیاه و سبز این گونی ‌های پلاستیکی تولید می‌شوند و فرایند چاپ بر روی این محصولات انجام می ‌گیرد.

نمونه‌ های معمولی و مقاوم در برابر نور خورشید 2 مدل متنوع این محصولات به شمار می ‌آیند. در مدل‌هایی که مقاوم در برابر نور خورشید هستند نخ‌ های پروپیلن دارای یو وی می‌باشند.

گونی‌ های ساختمان به شکل رول پیچ در بازار عرضه می‌ شوند و معمولاً از آن‌ها یک تا چهار متر می ‌باشند، بنابراین بسته به نیاز خود می‌ توانید هر کدام از آن‌ها را خریداری نمایید. انواع زیادی از گونی‌ها وجود دارد که نه تنها در موارد ساختمان‌ سازی بلکه برای صنایع مختلف و کشاورزی به کار گرفته می‌ شوند.

به کار گرفتن این گونی ‌ها بسته به جنس کیفیت که ارائه می‌دهند و اندازه آن‌ها متفاوت است و هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. همانطور که گفتیم یکی از این محصولات گونی ‌های ساختمانی هستند که مزایای زیادی ارائه می ‌دهند. اگر می‌خواهید درباره گونی پلاستیکی لمینت اطلاعاتی داشته باشید توصیه می‌ کنم این مقاله را در دسته مقالات مطالعه نمایید.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید کیسه لمینت پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.