سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین کیسه گونی لمینت دار ضد آب

 

خرید کیسه لمینت

بهترین کیسه گونی لمینت دار ضد آب

گونی پلاستیکی، در میان انواع گونی ها، رایج ترین نوع گونی برای بسته بندی محسوب می شوند. انواع مختلفی از گونی های پلاستیکی در بازار موجود است. از جمله ضد آفتاب، رولی و زیپ دار. این گونی ها بر اساس نیاز مشتریان، در ابعاد مختلف به فروش می رسد. هر کدام از انواع این گونی های پلاستیکی خصوصیات و کاربرد خاص خود را دارند. برای خرید گونی پلاستیکی مناسب بهتر است با خصوصیات هر کدام آشنا باشیم. تا بتوانیم مناسب ترین آن ها را تهیه کنیم.

گونی پلاستیکی چیست؟

تاریخچه ساخت گونی به زمانی بر می گردد که بشر برای جابجایی مواد، نیاز به وسیله ای داشت. چراکه باید حجم زیادی از مواد را در بر می گرفت. شاید از همان جا بود که کیسه ها ساخته شد. رفته رفته ابعاد کیسه ها به آنچه امروز هست رسید. با پیشرفت علم به مواد اولیه این گونی ها موادی مثل پلاستیک اضافه شد. تا بتوانیم با آن ها مواد بسیار ریز را جابجا کنیم. این تغییرات باعث شد کاربردهای دیگری به کاربردهای انواع گونی های پلاستیکی اضافه شود. در حال حاضر این گونی ها از دو نوع مواد صنعتی ساخته می شوند: پلی پروپیلن و پلی اتیلن.

این دو ماده سبک، شفاف و مقاوم در برابر آب، به الیاف نازکی تبدیل می شوند. الیاف به صورت پارچه های صنعتی در می آیند تا بتوان از آن ها ابعاد مختلف گونی های پلاستیکی را تهیه کرد. گونی های پلاستیکی که با پلی پروپیلن ساخته شده باشند محکمتر و منعطف تر هستند و آسان تر تهیه می شوند. همچنین مقاومت بیشتری در برابر هوای سرد و گرم دارند و قیمت آن ها نیز کمتر است.

خرید انواع گونی پلاستیکی

انتخاب گونی مناسب برای برطرف کردن هر کدام از نیازها نیاز به اطلاعات و دانش مشاوران در آن زمینه دارد. فروشگاه باهران کیسه بهترین مرکز برای تهیه انواع گونی های پلاستیکی، کنفی و ساختمانی در اصفهان می باشد. در این فروشگاه انواع گونی های پلاستیکی به صورت رولی و در ابعاد مختلف، در اختیار مشتریان قرار می گیرد. قیمت مناسب گونی های عرضه شده در این فروشگاه نیز یکی دیگر از مزیت های خرید از این فروشگاه است. با مراجعه به فروشگاه آنلاین باهران کیسه می توانید از سایر محصولات این فروشگاه مانند گونی های جامبو و انواع گونی نمای ساختمانی نیز دیدن کنید.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید کیسه لمینت پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.