سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهمترین ویژگیها و مزایای گونیهای پلاستیکی(بخش دوم)

 

خرید کیسه لمینت

مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزایای گونی‌های پلاستیکی

امروزه کمتر صنعتی را پیدا می‌کنید که از گونی پلاستیکی به عنوان یک گزینه برای بسته بندی محصولات خود استفاده نکرده باشد. این گونی‌ها در مقایسه با گزینه‌های دیگر ویژگی‌های قابل توجهی را ارائه می‌دهند که باعث شده تقاضا برای استفاده از این محصولات افزایش پیدا کند.

مزایای گونی‌های پلاستیکی چیست؟

زمانی که صحبت از گونی پلاستیکی می‌شود، مزایای زیادی وجود دارد که باعث می‌شود بسیاری از صنایع ترجیح دهند برای بسته بندی از آن‌ها استفاده کنند. برخی از این ویژگی‌ها شامل این موارد است:

ثبات و پایداری

گونی‌های پلاستیکی تولید شده از پلی پروپیلن بسیار پایدار بوده و عملکرد خوبی ارائه می‌دهند. آن‌ها در شرایط سخت نسبت به پلاستیک‌های دیگر ماندگاری بالاتری دارند و حتی در دمای زیاد شکل خود را حفظ کرده و مقاومت زیادی نشان می‌دهند؛ به همین دلیل برای حمل و نقل، ذخیره‌ سازی کالاهای مختلف مثل سیمان، غلات، مواد شیمیایی، برنج، شکر، خوراک دام و سایر اقلام بسیار مناسب هستند. از آنجایی که محتویات داخل این کیسه‌های بسته بندی به راحتی تنفس می‌کنند شرایط نگهداری در آن‌ها به خوبی صورت می‌گیرد. 

مقاوم در برابر حشرات

گونی‌های پلاستیکی ضد آب به دلیل ساختاری که دارند و خواص شیمیایی و فیزیکی خود، قابلیت ذخیره‌ سازی مواد غذایی را نیز فراهم می‌کنند.از دیگر ویژگی آن‌ها این است که در برابر حشرات مقاوم هستند؛ در نتیجه به جلوگیری از اتلاف و کاهش آسیب پذیری مواد غذایی کمک می‌کنند.

مقاوم در برابر اثرات زیست محیطی

اگر گونی پلاستیکی از پلی پروپیلن ساخته شده باشند، می‌توانید اطمینان داشته باشید که نفوذ پذیری در آن نسبت به انواع دیگر پلاستیک کمتر است. در نتیجه کنترل رطوبت برای محصولاتی که در آن‌ها ذخیره می‌شوند آسان‌تر خواهد بود.

مقاومت الکتریکی و شیمیایی

ترکیب‌های به کار رفته در گونی‌های پلاستیکی ضد آب باعث شده تا آن‌ها در برابر فشارهای زیاد دوام بیشتری داشته باشند. به دلیل این مقاومت، کیسه‌ها می‌توانند وزن قابل توجهی را بدون پارگی در خود حفظ کنند. سختی کیسه‌های لمینت در برابر مواد شیمیایی مثل اسید‌ها و مواد قلیایی، بسیار قابل توجه و چشمگیر است؛ از این رو می‌توانند گزینه مناسبی برای بسیاری از صنایع در ذخیره کردن و بسته بندی مواد مختلف باشند.

کاربرد در صنایع مختلف

از محصولات غذایی مثل خشکبار، غلات، برنج و آرد گرفته تا محصولات کشاورزی مثل کود و یا حتی محصولات ساختمانی مثل سیمان، این کیسه‌ها به قدری مناسب و مقاوم هستند که در بسیاری از این صنایع قابل استفاده هستند.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید کیسه لمینت پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.