سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع گونی کاغذی

 

خرید کیسه لمینت

انواع گونی کاغذی

گونی پلاستیکی  از مواد مختلفی ساخته می شوند و هر یک از ویژگی های خاصی برخوردارند. آنها هم چنین در اشکال و رنگ های مختلفی وجود دارند. مطمئنا با آشنایی با انواع پاکت و گونی پلاستیکی می توانید گونی مناسب برای نیاز خود را انتخاب کنید. اما گونی های کاغذی مختصات دیگری دارد.

گونی سوپاپ

گونی سوپاپ از رایج ترین گونی کاغذی است. از این نوع گونی ها برای بسته بندی مخصوصا محصولات پودری مانند سیمان استفاده می شود.

گونی دهان باز

این نوع گونی معمولا کاملا ضد نشت است و برای محصولات شیمیایی و یا مواد غذایی که در هنگام حمل و نقل نیاز به محافظت دارند، قابل استفاده هستند.

گونی کاغذی لایه دار (کامپوزیت)

این گونی در حالت دو لایه و سه لایه و با ترکیبی از کاغذ، نایلون و متالایز تولید می شوند.

گونی کاغذی یکسره

گونی یکسره جهت بسته بندی پودر مکانیزه و برخی از مواد غذایی استفاده می شود.

انواع گونی و کیسه نخی

گونی های نخی و بومی از رایج ترین گونی های هستند که با الیاف طبیعی ساخته می شوند. این نوع از گونی ها معمولا از جنس نخی سنتی، پنبه ای ارگانیک و پنبه ای بازیافتی هستند. حسن استفاده از گونی های نخی قابلیت استفاده چندین باره از این نوع گونی است. این نوع کیسه ها تجدید پذیر و مناسب محیط زیست هستند. هر کیسه نخی تا 131 بار قابلیت استفاده دارند.

کیسه های نخی فیبری

این نوع کیسه بسیار قوی، بادوام و نرم هستند و قابلیت شست و شو با آب سرد را دارند.

کیسه های نخی کالیکو

کیس های کالیکو از پنبه سنتی تهیه شده اند، بسیار محکم و با دوام هستند و قابلیت شست و شو دارند.

کیسه های کنفی

این نوع گونی ها بسیار بادوام و مقاوم در برابر پوسیدگی هستند. کیسه های کنف قابلیت شست و شو دارند و چند بار مصرف هستند. این کیسه ها برای مصارف صنعتی یا غیر صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.

گونی های قابل استفاده مجدد جوت

این نوع کیسه ها بافت دانه ای دارند به همین علت به راحتی مارک نمی شوند و قابلیت چاپ بسیار ناچیز و محدود دارند.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید کیسه لمینت پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.