سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع گونی، پاکت و کیسه صنعتی برای بسته بندی

 

خرید کیسه لمینت

انواع گونی، پاکت و کیسه صنعتی برای بسته بندی

از انواع گونی پلاستیکی و کیسه ها برای نگهداری و طبقه بندی و نظم دهی به محصولات صنایع مختلف از جمله صنعت ساختمان و کشاورزی استفاده می شود. گونی و کیسه ها که برای بهینه سازی بسیار کارآمد هستند در جنس های مختلف پلاستیکی، نخی، کاغذی و … تولید و به بازار عرضه می شود.

گونی چیست؟

گونی نوعی پارچه­ ی زمخت است که برای ساختن کیسه های با دوام و محکم استفاده می شود. گونی برای حمل انواع محصولات مانند محصولات کشاورزی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد که در سایز های دلخواه تولید می شوند.

انواع مختلف کیسه و گونی

انواع گونی و پاکت ها با توجه به ضخامت الیاف و مواد به کار رفته در آنها طبقه بندی می شوند. تنوع نام گونی های موجود بسیار زیاد است و بر اساس جنس، نوع مصرف و … نام گذاری شده اند. به طور کلی انواع گونی در سه دسته گونی های پلاستیکی، کاغذی و نخی طبقه بندی می شوند.

کیسه های پلاستیکی از مواد مختلفی ساخته می شوند و هر یک از ویژگی های خاصی برخوردارند. آنها هم چنین در اشکال و رنگ های مختلفی وجود دارند. مطمئنا با آشنایی با انواع پاکت و گونی پلاستیکی می توانید گونی مناسب برای نیاز خود را انتخاب کنید.

گونی های پلی اتیلن

یکی از رایج ترین پلاستیک های مورد استفاده در سراسر جهان، پلی اتیلن است. پلی اتیلن دارای ویژگی های زیاد است که آن را به ماده ای عالی برای تولید کیسه های پلاستیکی تبدیل کرده است. این ماده سبک، نسبتا شفاف و در برابر آب و دما مقاوم است. هم چنین از مقاومت کششی بالایی نیز برخوردار می باشد. کیسه های پلی اتیلن در انواع چگالی ها از چگالی بالا، متوسط و کم تولید می شود.

گونی پلی اتیلن با چگالی بالا: از این کیسه ها با اطمینان می توان برای ذخیره مواد غذایی استفاده کرد. کیسه های پلی اتیلن با چگالی بالا موارد استفاده زیادی دارند. از آن ها می توان در فروشگاه های مواد غذایی و رستوران ها و هم چنین برای کیسه زباله و کیسه لوازم خانگی استفاده کرد.

گونی پلی اتیلن با چگالی کم: این نوع از گونی برای انواع کیسه غذا، کیسه های نان و هم چنین به عنوان کیسه هایی با خاصیت کشش و مقاومت متوسط استفاده می شود. انواع کیسه های پلی اتیلن با چگالی پایین به دلیل نقطه ذوب پایین برای استفاده در آب بندی بسیار مناسب هستند.

گونی پلی اتیلن با چگالی متوسط: گونی های پلی اتیلن با چگالی متوسط از مقاومت و قدرت کشسانی بالایی برخوردار نیستند، به همین دلیل بیشتر برای بسته بندی محصولات کاغذی و کیسه زباله استفاده می شوند.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید کیسه لمینت پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.