سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گونی لمینت چیست؟

 

خرید کیسه لمینت

گونی لمینت چیست؟

گونی لمینت به خاطر لایه لمینتی که در کیسه های پلاستیکی به کار رفته است به این نام شناخته می شود. لمینت نوعی پلیمر است که به صورت مواد مذاب روی سطح گونی با ضخامت 20 میکرون ریخته می شود. این لایه خاصیت ضد رطوبت دارد و به دلیل داشتن سطح صاف چاپ روی کیسه راحت تر است. چون ضخامت کیسه بالا است استحکام و مقاومت کیسه بیشتر از کیسه های معمولی پلاستیکی است. در ادامه توضیح مختصری در مورد انواع گونی لمینت ارائه می شود:

کیسه لمینت کامپوزیت

چنانچه گونی های لمینت دار از لایه ی تشکیل شده باشد که استاندارد های صنعت دارو و غذا را داشته باشند، بیشتر برای بسته بندی مواد دارویی استفاده می شوند. کیسه های لمینت کامپوزیت در انواع سه لایه و دولایه ارائه می شوند. این کیسه ها خاصیت چاپ بسیار بالایی دارند.

کیسه های لمینت سفارشی (چند لایه)

کیسه های لمینت شفارسی کیسه های چند لایه ای هستند که با یک لایه نرم و صاف پوشانده شده اند. این گونی ها به آسانی تمیز می شوند. نوع و اندازه و تعداد لایه های لمینت در این نوع گونی ها بنا بر سفارش مشتری و با توجه به محصول مورد نظر جهت بسته بندی متفاوت می باشد. گونی لمینت سفارشی در دو نوع چند لایه مات و شفاف وجود دارد.

گونی لمینت نایلون دوزی شده

گونی لمینت نایلون دوزی شده به صورت سرباز و ته دوخت تولید می شوند. این گونی ها از یک لایه داخلی نایلون دار که در انتهای کیسه به کیسه اصلی دوخته شده است، تشکیل می شود. دوخت نایلون در داخل کیسه موجب ضد آب شدن و افزایش استحکام کیسه می شود. گونی لمینت نایلون دوزی شده در صنایع زیادی کاربرد دارد و برای محصولاتی از جمله، قند و نبات و شکر و آرد و … که نباید آب به آنها بخورد امتنا می شود. بنا بر درخواست مشتری می توان اتصال لایه ی داخلی نایلون دار را به بالا کیسه اصلی متصل شود.

ابعاد و مدل های رول گونی لمینت

رول گونی لمینت از جمله محصولات گونی لمینت دار تولیدی های گونی بافی است که پس از بافندگی به بخش دوخت و برش وارد نمی شود. رول گونی لمینت دار در عرض های مختلف به بازار عرضه می شود. این نوع گونی ها کاربردها و ویژگی های مختلفی از جمله راه سازی جاده ها ، ساختمان سازی، بسته بندی عمده محصولات غذایی و … دارند.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید کیسه لمینت پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.