سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ابعاد و قیمت رول های پلاستیکی

 

خرید کیسه لمینت

ابعاد و قیمت رول های پلاستیکی

ابعاد رول گونی پلاستیکی متری متفاوت است. اما معمولا در کارخانه جات و تولیدی های رول های پلاستیکی ابعاد استانداردی وجود دارد. عرض این رول گونی ها از 30 سانتی متر تا 4 متر متفاوت است. خرید رول های پلاستیکی متری در طول های 150 تا 250 متر امکان پذیر است. این ابعاد نسبت به درخواست و سفارش مشتری قابل تغییر است. قیمت هر رول نیز بر اساس برش و متراژ آن ها تغییر می کند.

تولید رول گونی پلاستیکی    

تولید این پارچه ها بر حسب مواد به کار برده در این گونی ها یا میزان تولیدشان، در کارخانه جات یا تولیدی های کوچکتر ساخته می شوند. تجهیز کارخانه رول پلاستیکی به دستگاه های پیشرفته، باعث می شود این پارچه های تولید شده در آن ها نیز کیفیت بیشتری داشته باشد. باید در نظر داشت که قیمت هر متر رول های پلاستیکی که با ماشین آلات پیشرفته تولید می شوند نیز از سایر آن ها بیشتر است. تولیدکنندگان کیسه لمینت ، بهترین نوع این رول گونی ها را ارائه می دهند.

ویژگی های رول های پلاستیکی

برتری رول ها نسبت به تولیدات دیگر مربوط به ابعاد، جنس و قیمت آن ها می باشد. در ادامه به اختصار به توضیح ویژگی این گونی ها می پردازیم:

 

·       ابعاد رول ها به گونه ای است که برش آن ها بر اساس نیاز خریدار انجام می شود.

·       برتری گونی های پلاستیکی به گونی های کنفی یا نخی به سبک بودن آن هاست.

·       از این رول ها می توان کیسه هایی برای مصارف مختلف تولید کرد.

·      قیمت رول های پلاستیکی نسبت به همتایان خود مناسب تر است.

انواع رول گونی و کاربرد آن ها

رول های گونی پلاستیکی با مواد مختلفی تولید می شوند. پلی پروپیلن و پلی اتیلن دو مواد پلیمری معروفی هستند که در تولید این رول ها به کار برده می شوند. ساخت و ویژگی رول گونی های پلی پروپیلن و پلی اتیلن تفاوت چندانی با هم ندارند. تنها تفاوت آن ها در میزان کش سانی و استحکامشان است. کارخانه جات تولید رول گونی های پلاستیکی بر حسب نیاز مشتری و زمینه کاریشان، از یکی از این مواد، یا گاهی هر دوی آن ها استفاده می کنند. این رول ها، بر حسب مقاومتشان در برابر رطوبت و آب به انواع مختلفی تقسیم می شوند.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید کیسه لمینت پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.