سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع رول گونی و کاربرد آن ها

 

خرید کیسه لمینت

انواع رول گونی و کاربرد آن ها

رول های گونی پلاستیکی با مواد مختلفی تولید می شوند. پلی پروپیلن و پلی اتیلن دو مواد پلیمری معروفی هستند که در تولید این رول ها به کار برده می شوند. ساخت و ویژگی رول گونی های پلی پروپیلن و پلی اتیلن تفاوت چندانی با هم ندارند. تنها تفاوت آن ها در میزان کش سانی و استحکامشان است. کارخانه جات تولید رول گونی های پلاستیکی بر حسب نیاز مشتری و زمینه کاریشان، از یکی از این مواد، یا گاهی هر دوی آن ها استفاده می کنند. این رول ها، بر حسب مقاومتشان در برابر رطوبت و آب به انواع مختلفی تقسیم می شوند. در ادامه به توضیح انواع آن ها می پردازیم:

رول ساده

رول گونی های ساده یک لایه هستند. یک لایه بودن آن ها به این معنی است که در هنگام ساخت از لایه لمینت استفاده نشده است.همچنین بافت این رول ها به مواد یو وی یا ضد آفتاب آغشته نشده اند. کاربرد رول گونی های پلاستیکی ساده به عنوان گونی ساختمانی می باشد. همچنین می توان از آن ها کیسه های پلاستیکی برای مصارف و خرید خانگی تهیه کرد.

رول ضد آفتاب

در کارخانه جات تولید این محصولات، نسبت به نیاز مشتری از مواد ضد آفتاب در ساخت پارچه ها استفاده می کنند. رول های ضد آفتاب تولید شده با این روش مقاومت زیادی در برابر آفتاب و نور خورشید پیدا می کنند. این امر باعث می شود دیرتر دچار پوسیدگی شده و خراب شوند. کاربرد رول های ضد آفتاب به عنوان کیسه های خرید، سایه بان است.

رول ضد آب

در هنگام تولید رول پلاستیکی ضد آب، یک لایه لمینت روی بافت پارچه کشیده می شود. این کار هم آن ها را در برابر رطوبت و آب مقاوم می کند و هم با دو لایه کردن آن ها، مقاومتشان را در برابر اجسام سنگین بیشتر می کند. کاربرد رول گونی های پلاستیکی ضد آب بیشتر به عنوان گونی نمای ساختمان است. به کار بردن آن ها به عنوان محافظ دور ساختمان باعث می شود در هنگام بارندگی آب به داخل ساختمان نفوذ نکند. همچنین از این گونی ها برای قیرگونی خیابان ها و جاده ها نیز استفاده می کنند.

رول ضد آب و آفتاب

چنانچه در تولید این محصولات از مواد یو وی و لایه لمینت شده با هم استفاده شود، این گونی ها را تبدیل به رول های ضد آب و ضد آفتاب می کند. به همین دلیل مقاومت این پارچه ها، هم در برابر آفتاب و هم رطوبت و آب زیاد است. بیشترین کاربرد رول های ضد آفتاب و ضد آب، استفاده آن ها به عنوان سایه بان و نمای ساختمان است.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید کیسه لمینت پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.