سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد گونی های پلاستیکی یکبار مصرف ؟

 

گونی پلاستیکی

کاربرد گونی های پلاستیکی یکبار مصرف ؟

گونی پلاستیکی یکبار مصرف برای انواع مشاغل مناسب است و برای مشتریان طراحی شده است تا بارها از آنها استفاده کنند. این گونی های با دوام بیشترین مواد را در خود جای می دهد و به شما این امکان را می دهد تا گونی های کمتری را برای همان مقدار مواد مورد نظر استفاده کنید. آنها اغلب در انواع عایق بندی شده و عایق بندی نشده در دسترس هستند تا اطمینان حاصل شود که مواد مورد نظر شما به بهترین شکل حمل می شود. این گونی ها همچنین در هزینه های تهیه گونی صرفه جویی می کنند و یک مزیت سازگار با محیط زیست و صرفه جویی در هزینه را به شما می دهند.

گونی پلاستیکی یکبار مصرف دارای ویژگی های مختلفی است که آن را به یکی از رایج ترین گونی های مورد استفاده در جهان تبدیل می کند و بسیاری از این کیفیت ها باعث شده این محصول را به یک ماده عالی برای گونی های پلاستیکی تبدیل کند. این نوع از گونی ها سبک وزن هستند، در برابر دما، آب و بخار مقاوم می باشند، دارای مقاومت کششی بالایی هستند، نسبتاً شفاف است و از دستورالعمل های مربوط به استانداردهای جهانی نیز برخوردار اند.

این ویژگی ها با هم ترکیب می شوند و گونی های همه کاره ای ایجاد می کنند که هم برای مواد کشاورزی و هم برای نگهداری مواد غذایی در خرده فروشی عالی هستند. گونی های ذخیره سازی مواد DPE    به فروشگاه های مواد غذایی، فروشگاه های رفاهی، اغذیه فروشی ها یا رستوران شما این امکان را می دهد تا صرف نظر از نحوه استفاده از آن، با کارایی بیشتری کار کند.

این نوع گونی پلاستیکی معمولاً برای نگهداری، ذخیره سازی و یا حمل مواد مختلف استفاده می شود. از آنجا که پلی اتیلن با چگالی کم قابل تنفس است، در مقایسه با یک کیسه پلی پروپیلن، محصولات ذخیره شده بدون یخچال یا انجماد به مدت طولانی دوام نخواهند داشت. گونی های پلاستیکی ذخیره سازی پلی اتیلن اگرچه به اندازه گونی های پلی پروپیلن قوی نیستند اما توانایی ذخیره مواد عمده را دارند. علاوه بر این، گونی های شفاف شناسایی محتوای آن را آسان می کند، بنابراین می توانید در یک محیط سریع از آنها استفاده کنید.

بزرگترین تفاوت گونی های پلاستیکی پلی پروپیلن و پلی اتیلن در این است که گونی های پلاستیکی پلی پروپیلن دارای اندازه باریک تر، اما با همان قدرت هستند. به عنوان مثال، یک گونی پلی پروپیلن با ضخامت 0.85 میل دارای استحکام برابر با یک گونی کیسه پلی اتیلن با 1.5 میل است و به کاربر اجازه می دهد به راحتی محصول خود را ذخیره و نگهداری کند.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید کیسه لمینت پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.