سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی کامل تفاوت های گونی های لمینت(ضد آب)، ضد آفتاب، گونی پلی ا

 

بررسی کامل تفاوت های گونی های لمینت(ضد آب)، ضد آفتاب، گونی پلی اتیلنی و..؟

در زیر دلایل محبوبیت و مناسب بودن استفاده از گونی لمینت (ضد آب)، ضد آفتاب، گونی پلی اتیلنی و مزایای آن نسبت به سایر بسته بندی های سنتی آورده شده است، برای آشنایی بیشتر با این موضوع و شناخت کامل مزایا و معایب آنها پیشنهاد می کنم ادامه مطلب را دنبال کنید.

چرا گونی پلی اتیلنی بافته شده؟

وقتی صحبت از بسته بندی پلاستیکی می شود، برای انتخاب گونی پلاستیکی پلی اتیلنی از سایر مواد بسته بندی پلاستیکی، مزایای زیادی وجود دارد.

1. مقرون به صرفه بودن:

مناسب بودن و با کیفیت بودن پلی اتیلن نسبت به سایر اشکال بسته بندی پلاستیکی باعث سبقت این محصول از دیگر گونی ها می شود. به دلیل طراحی منحصر به فرد این نوع گونی و نیز بافت نوارهای پلاستیکی در دو جهت (تار و پود) گونی پلاستیکی این محصول را محکم تر و ماندگارتر می کند.

تقریباً هیچ کششی وجود ندارد حتی اگر با بارهای سنگین اما محاسبه شده پر شود، به همین دلیل احتمال پاره شدن یا شکستن گونی بسیار کم است، به همین دلیل این محصول در تضاد با گونی های گونی های لمینت(ضد آب)، ضد افتاب یا کاغذ است.

 

2. مقادیر اضافه شده: 

وقتی نوبت به تنوع می رسد، گونی پلاستیکی لمینت(ضد آب)، ضد آفتاب می توانند با چاپ شش رنگ با کیفیت بالا و یک لایه پوشش نازک روی آن چاپ شوند، که به آن لمینیت می گویند. این چاپ ممکن است شامل مارک تجاری، توضیحات محصول، محتوای بسته بندی و سایر اطلاعات مربوط به محصول یا مارک تجاری باشد که گونی را به عنوان ابزاری برای بازاریابی و ابزار تبلیغات خود برای شرکت در می آورد.

3. گونی های پلی پروپیلن سبز است:

وقتی صحبت از سازگاری با محیط زیست می شود، گونی پلاستیکی پلی پروپیلن نسبت به پلاستیک های دیگر دارای برتری است. مطالعات مختلف ثابت می کند که گونی های بافته شده پلی پروپیلن به دلیل قابل تجزیه بیولوژیکی بودن نسبت به سایر بسته بندی های پلاستیکی سنتی به طرز چشمگیری بهتر هستند.

در اکثر موارد ممکن است گونی های استفاده شده مجدداً مورد استفاده قرار گیرند یا 100? برای تولید مجدد گونی های بافته شده یا برخی از محصولات پلاستیکی دیگر دوباره بازیافت شوند. در بدترین حالت دور ریختن، گونی های پلی پروپیلن به سرعت خراب می شوند و آسیب قابل توجهی به محیط زیست وارد نمی کنند.

4. ثبات:

گونی پلاستیکی پلی اتیلن برای پایداری و عملکرد در برابر عناصر محیطی طراحی شده و مقاومت بالایی دارد. در بیشتر موارد، نقطه ذوب گونی های های پلی اتیلن بالاتر از 160OC است و این بدان معناست که می تواند در شرایط سخت تر نسبت به پلاستیک های دیگر در امان بماند.

خصوصیات گونی های بافته شده از پلی پروپیلن و پلی اتیلن برای از دست ندادن شکل و مقاومت در برابر دما، آن را برای حمل و نقل و ذخیره سازی کالاهای مختلف از جمله سیمان، غلات، دانه ها، مواد شیمیایی، برنج، شکر، خوراک دام، آردها و اقلام مختلف مناسب تر می کند.

یک پوشش ورقه ورقه یک لایه پایداری و استحکام اضافی را فراهم می کند در حالی که نه تنها جلوه بصری را افزایش می دهد بلکه گونی را غیر قابل تنفس می کند تا از محتوای ذخیره شده در برابر رطوبت و سایر اثرات محیطی محافظت کند.

کلام آخر

 

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید کیسه لمینت پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.