سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گونی رول با کیسه گونی چه تفاوتی دارد؟

 

خرید کیسه لمینت

گونی رول با کیسه گونی چه تفاوتی دارد؟

گونی پلاستیکی رول معمولا تفاوت های زیادی با کیسه گونی دارد، به طور کل از گونی رول برای پوشش نما و داربست های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد، آنها در اندازه های مختلف تولید می شوند و به راحتی می توان برای پوشش نما استفاده کرد. چنین گونی هایی دارای استحکام بالایی هستند و به سختی در برابر نور آفتاب و یا وزش باد دچار آسیب می شوند.

چرا گونی پلاستیکی را برای بسته بندی فله انتخاب کنید؟

بسته بندی با استفاده از گونی پلاستیکی نقش متنوعی را در محافظت از محصولات، جلوگیری از فساد، آلودگی، افزایش مدت زمان ماندگاری، اطمینان از ذخیره سازی ایمن و در نتیجه کمک به دسترسی آسان آنها به مصرف کنندگان، ایفا می کند. گونی تولید شده از مواد PP    بهترین انتخاب برای بسته بندی فله است.

گونی های بافته شده از پلی پروپیلن برای بسته بندی مواد غذایی و شکر و به خصوص برای بسته بندی کالاهای خوراکی برای استفاده داخلی و صادرات مناسب هستند.

پلی اتیلن با دانسیته پایین پرکاربردترین پلاستیک در جهان برای ساخت گونی پلاستیکی رول است. این پلیمری است که بیشتر در زندگی روزمره می بینید. پلی اتیلن با چگالی کم ماده ای است که در بیشتر کیسه های پلی استفاده می شود. این مواد همچنین ماده ای است که هنگام چاپ آگهی های پلاستیکی رول از آن استفاده می کنیم. این خاصیت قدرت، انعطاف پذیری و خاصیت انسداد آب را فراهم می کند.

پلی اتیلن تخریب پذیر:

با استفاده از پلی اتیلن زیست تخریب پذیر برای آگهی های رول پلاستیکی خود، در کاهش ضایعات پلاستیکی کمک می کنید. این مواد به جای 100 سال در محل های دفن زباله طی یک دوره 10ساله تخریب می شوند (بستگی به نوع پلاستیک خاص و همچنین محیطی که در آن به کار رفته است). افزودنی پلاستیکی زیست تخریب پذیر بهترین روش برای تولید گونی پلاستیکی زیست تخریب پذیر است.

توجه داشته باشید جذابیت از اثر چاپ برای گونی پلاستیکی بسیار مهم است زیرا همان چیزی است که نظر مصرف کنندگان را به خود جلب می کند. اینکه از چه رنگ، طرح و موادی استفاده می شود، کاملاً مورد تفکر بازاریان قرار گرفته است. گونی یا کیسه های محصول توانایی جلب توجه مصرف کنندگان را دارد و صرفاً بر اساس آنچه از بسته بندی می بینند تصمیم می گیرد کالای شما را به جای کالایی که معمولاً خریداری می کنند انتخاب کند.تبلیغات روی گونی محصول نیز بر تصمیمات مصرف کننده تأثیر می گذارد. کیسه محصول چیزی است که محصول شما را از بقیه متمایز می کند. این موضوع توانایی فروش محصول شما را بالا می برد، در نتیجه تلاش های زیادی برای بازاریابی به وجود می آورد.

تولیدکنندگان گونی پلاستیکی، کاملاً با نیاز بازار آشنا هستند و محصولی را تولید کرده اند که به طور خاص برای غلبه بر برخی از اشکالات آزار دهنده، گونی های بزرگ و چند جداره طراحی شده است.

گونی های پلی پروپیلن بافته شده از هزاران رشته پلاستیک بافته شده با هم تشکیل یک ورق پارچه بسیار محکم و فوق العاده با دوام را داده اند که قابل حمل بیش از پنجاه پوند وزن را بدون مشکل دارند. آنها همچنین بسیار پایدار هستند و به ندرت هنگام افتادن پاره می شوند یا می ترکند.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید کیسه لمینت پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.