سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کیسه گونی چه سایزهایی دارد و موارد مصرف کیسه گونی

 

خرید کیسه لمینت

کیسه گونی چه سایزهایی دارد و موارد مصرف کیسه گونی

با پیشرفت فناوری در حوزه تولید  گونی پلاستیکی  خریداران می توانند متناسب با نیاز خود بهترین و مناسب ترین محصول را از تولید کنندگان با قیمت ارزان خریداری کنند. در حال حاضر گونی های پلاستیکی را می توانید در اندازه ها، وزن ها، رنگ ها، الگوها و مقاومت های مختلف برای کاربردهای مختلف در صنایع مختلف مانند غذا، کشاورزی، مواد شیمیایی و غیره خریداری کنید.

گونی های تولیدی برای بسته بندی، ذخیره سازی و حمل و نقل دانه ها، غلات، آردها، کالاهای مختلف مصرفی انسان، خوراک دام، برنج، زغال چوب، یخ و بسته بندی بار و اقلام پیک مناسب هستند. در زیر انواع مختلف گونی های پلاستیکی تولید شده بررسی شده است، با ما همراه باشید تا بیشتر با آنها آشنا شوید:

گونی های پلی پروپیلن:

بر اساس مطالعه انجام شده در این خصوص خطرات زیست محیطی مرتبط با پلی اتیلن باعث اتخاذ کیسه ها و گونی های بافته شده از پلی پروپیلن شده است. به دلیل هزینه، استحکام و موارد محیط زیستی، گونی پلاستیکی پلی پروپیلن بافته شده چند لایه همچنان همتایان غیر چند لایه خود را در بازار فروش سرکوب می کند، کیسه ها و گونی های بافته شده از پلی پروپیلن    (PP) 60? از فروش جهانی را تشکیل می دهند. بر اساس تحقیق انجام شده انتظار می رود که بازار گونی های بافته شده از پروپیلن بین 4 تا 8 درصد رشد سالانه در حجم متوسط ??داشته باشد.

طبق مطالعه “بازار کیسه و گونی های بافته شده از پلی پروپیلن” خطرات زیست محیطی مرتبط با پلی اتیلن (PE) باعث افزایش استفاده از کیسه ها و گونی های بافته شده با پلی پروپیلن شده است. به نظر برخی از کارشناسان ورود سریع به صنعت خرده فروشی در بخش کالاهای مصرفی سریع که منجر به تکثیر خرده فروشی ها شده است، همچنان برای رشد بازار گونی پلاستیکی تولید شده از پروپیلن مفید خواهد بود.

کشورها قانونی را تصویب می کنند که استفاده از گونی های پلاستیکی و گرفتن مالیات را برای جبران تأثیرات زیست محیطی ناشی از تولید و دفع آنها منع می کند. گونی های پلاستیکی یکبار مصرف، بسته به ضخامت آنها، معمولاً تحت این ممنوعیت قرار می گیرند.

تولیدکنندگان گونی پلاستیکی، محصولات گسترده ای را با توجه به نیازهای مصرف کنندگان و صنایع تولید و به بازار عرضه می کنند. گونی های لمینت(ضد آب)، ضد آفتاب و گونی پلی اتیلنی همچنان بر بازار این محصول در کشور تسلط دارند، در مجموع بیش از 50? سهم بازار را از نظر ارزش و حجم تشکیل می دهند. این امر با تقاضای مداوم مصرف کنندگان در حال گسترش و پیشرفت است.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید کیسه لمینت پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.