سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرکاربردترین رول گونی پلاستیکی ساده؟

 

خرید کیسه لمینت

پرکاربردترین رول گونی پلاستیکی ساده؟

مجموعه باهران کیسه بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده رول های گونی پلاستیکی ای پلی پروپیلن و گونی پلی اتیلنی گونی های لمینت(ضداب)، ضد آفتاب در کشور است. ما از بالاترین کیفیت مواد اولیه بکر برای تولید اندازه، رن ، الگو و وزن مختلف رول استفاده می کنیم. رول ها ممکن است بر اساس نیاز مشتری چاپ نشده یا چاپ شوند.

رول های تولید شده را می توان به صورت کیسه ای برش داده و برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار داد. با استفاده از گونی های پلاستیکی رولی می توان اهداف مختلفی را محقق کرد. این نوع از گونی ها تنوع زیادی در بازار دارند و انتخاب مناسب ترین آن مهمترین اولویت خریداران است. ما در ادامه به برخی از پرکاربردترین رول گونی پلاستیکی ساده موجود در بازار اشاره خواهیم کرد.

از متداول ترین گونی های پلاستیکی موجود در کشور می توان به مواردی زیر اشار کرد:

·       گونی پلی پروپیلن

·       گونی پلی اتیلنی

·       گونی های لمینت(ضد آب)

مشخصات فیزیکی و فنی گونی پلاستیکی رولی پلی پروپیلن و گونی پلی اتیلنی گونی های لمینت(ضدآب):

·      اندازه رول های گونی های تولید شده:

ما عرض های متغیر رول ها را از 350 میلی متر تا 900 میلی متر تولید می کنیم در حالی که طول رول های لوله ای بسته به نیاز مشتری متفاوت است، با این وجود گونی پلاستیکی رولی تولید شده به طول 3000 متر به عنوان رول استاندارد تولید می شوند.

·      GSM گونی های پلاستیکی:

GSM پارچه بسته به کاربرد صنایع مختلف متفاوت است (GSM چیست: اکثر منسوجات وزن، استاندارد و کیفیت مخصوص به خود را دارند که برای گونی های پلاستیکی گرم در متر مربع است. معمولا این عدد اشاره به تراکم گولی دارد). ما گونی های تولید شده شده را از 50 GSM تا 120 GSM تولید می کنیم. برای مشاوره در مورد نیازهای خاص خود با تیم متخصص ما مشورت کنید.

·      مواد تولیدی گونی پلاستیکی :

معمولا برای تولید گونی های پلاستیکی از نخ 550 تا 1250 به خصوص برای کاربردهای مختلف استفاده می کنند تا در برابر عناصر محیطی مقاوم باشد و عمر طولانی تری داشته باشد.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید کیسه لمینت پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.