سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گونی کنفی چه کاربردهایی دارد؟

 

خرید کیسه لمینت

گونی کنفی چه کاربردهایی دارد؟

برخلاف گونی پلاستیکی ،گونی کنفی از کنف تولید می شود و بر حسب ارزان بودن در بین تمام الیاف های گیاهی از آن استفاده می شود. گونی کنفی کاربردهای بسیار زیادی در ساختمان سازی، راه سازی، تزیینات، قیر گونی و غیره دارد. در قیر گونی، باید از گونی های مرغوب استفاده کرد. در گونی های مورد استفاده در قیر گونی، گونی کنفی باید یکدست و بدون پارگی باشد، از طرف دیگر در بافت پارچه باید هیچگونه گره ای وجود نداشته باشد و از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

هر اندازه که کیفیت گونی کنفی بالا و دوام و استحکام بالاتری را دارا باشد، عمر قیرگونی نیز بالاتر خواهد بود. از طرفی هرچقدر که کیفیت گونی مورد استفاده در قیر گونی افزایش پیدا کند، تعداد گونی های که در قیرگونی استفاده می شود، کمتر خواهد بود علاوه بر این کیفیت قیرگونی نیز بالاتر خواهد رفت.

در حمل و نقل و جابجایی مواد و محصولات متفاوت می توان از گونی های کنفی بهره برد. خاصیت فوق العاده ای که این گونی ها دارند این است که رطوبت مواد داخل گونی را می تواند جذب کند، به همین دلیل می تواند برای جابجایی موادی که دارای رطوبت درونی هستند مناسب به نظر بیاید. یکی دیگر از استفاده های گونی کنفی امروزه در استفاده از تزیینات و دکوراسیون ها می باشد که می تواند با هنرمندی جلوه های زیبایی را متناسب با مراسم مورد نظر شما خلق کند این محصول تا حدودی می تواند یک جلوه نوستالژیک را به دکوراسیون های شما بدهد. شما می توانید با دوخت های متنوع در پارچه های کنفی در مکان های متفاوت متناسب با مراسم مورد نظر طرح های بسیار زیادی را ایجاد کنید.

در قسمت های نظامی از این گونی های کنفی می‌توان به عنوان سنگر نیز استفاده کرد که در داخل این گونه ها شن و ماسه ریخته می شود و به عنوان سنگر در خط مقدم جبهه ها از آن استفاده می شود که نقش بسیار مهمی را در حفظ جان افراد و همچنین نگهداری از تسلیحات دارد در زمان جنگ نیز با استفاده از این گونه های علفی که با شن و ماسه پر شده اند می توانند انبار مهمات و پناهگاهی برای افراد و سربازان ایجاد کرد از طرفی از پارچه کنفی در قسمتهای نظامی برای استتار نظامیان به کار می رود که این خود یک محافظ مناسب به حساب می‌آید، شباهت رنگ آن با خاک می تواند دلیل این موضوع باشد.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید کیسه لمینت پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.