سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همه چیز درباره گونی کنفی

 

خرید کیسه لمینت

همه چیز درباره گونی کنفی

امروزه استفاده از گونی کنفی در کنار  گونی پلاستیکی جهت استفاده های زیادی همچنان رایج است. اگر بخواهیم درباره قدمت استفاده از پارچه کنفی صحبت کنیم، می توان گفت استفاده از این پارچه به حدود 8 هزار سال پیش باز می گردد. دلیلی که انسان ها از قدیم الایام تا به کنون از پارچه های کنفی در مصارف گوناگون به عنوان نمونه برای حمل و نقل استفاده می کنند، استحکام بالا و دوام آن است.

از طرفی این نوع گونی یا پارچه کنفی خاصیت جذب نیز دارد. گونی کنفی از الیاف طبیعی تولید می شود که این خود نیز می‌تواند یک دلیل مهم در استفاده از این محصول، محسوب شود. در گونی کنفی خاصیت تبادل جریان هوا وجود دارد که می تواند دلیل عمده ی استفاده انسان از آن به حساب می آید. به دلیل اینکه گونی کنفی فشار کالای داخل گونی را تحمل می کند، تا حدود زیادی در حمل و نقل از آن استفاده می‌شود.

گونی کنفی از نخ کنف، تولید می شود که یک نوع گیاه است که در برخی کشورهای جهان رشد می کند و نخ کنف از آن به دست می آید. نخ گنف از گیاه کنف که یک گیاه بسیار بلند و دارای ساقه ی بلند و نرم است تولید می شود. این نخ به صورت محکم و با استحکام از این گیاه به دست می آید و برای تولید گونی کنفی و گونی چتایی استفاده می شود. انواع گونی اصولا با مقاومت بالا طراحی می شوند زیرا، گونی کنفی برای حمل برخی از محصولات و کالا ها از آن استفاده می شوند.

این مقاومت بالا در مواد اولیه استفاده شده در تولید گونی، باعث شده است که بتوان برای جابجایی و حمل کالا از آن استفاده کرد. گونی کنفی از لحاظ کیفیتی در درجه های متفاوتی برخوردار است. جالب توجه این است که گونی کنفی و یا کیسه های ساخته شده از کنف کاملا گیاهی و زیستی هستند و در نتیجه با محیط زیست بسیار سازگار است.

می توان گفت ارزان ترین الیاف گیاهی، کنف است که کاربردهای بسیار زیادی دارد. گونی کنفی در ابعاد مناسب و متفات برای کاربردهای گوناگون به کار می روند. تولید کیسه های کنفی در چند مرحله ی اصلی و اساسی تولید می شود و این محصولات به بازار عرضه می شود، که این مراحل عبارتند از: مراحل ریسندگی، بافندگی، چاپ، برش، دوخت و بسته بندی است.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید کیسه لمینت پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.