سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گونی ضد آب کره ای یا گونی FIT چیست؟

 

خرید کیسه لمینت

گونی ضد آب کره ای یا گونی FIT    چیست؟

اجازه بدهید قبل از آشنا کردن شما عزیزان با ویژگی های گونی های FIT، به منظور آشنایی هرچه بیشتر شما، توضیح کلی و کوتاهی در مورد این محصولات بدهیم. بیشتر شما با انواع گونی پلاستیکی و کیسه هایی که برای بسته بندی استفاده می شوند آشنا هستید. به طور قطع نیز می دانید که این کیسه ها بنا بر کاربردی که دارند از سه جنس مختلف تولید می شوند: گونی های کنفی، کیسه های پارچه ای یا نخی و گونی های پلاستیکی. گونی های ضد آب کره ای از نوع کیسه های پلاستیکی محسوب می شوند که با اضافه کردن مواد مختلف در هنگام تولید، ویژگی های دیگری نیز مانند امکان چاپ روی گونی، نسبت به کیسه های ساده و معمولی پیدا کرده اند. در ادامه شما را با این ویژگی ها آشنا می کنیم:

ویژگی های گونی FIT

چیزی که می تواند شما را به خرید یکی از انواع گونی ها ترغیب کند یا باعث محبوبیت آن برای شما بشود، دارا بودن ویژگی هایی است که برای برآورده کردن نیاز شما مناسب است. از آنجا که انواع گونی های پلاستیکی در کارخانه جات بزرگ و تولیدی های مختلف تولید می شوند، این سوال پیش می آید که گونی های FIT چه ویژگی هایی دارند که متقاضیان آن ها هر روز رو به افزایش هستند؟ اگر شما هم نسبت به پاسخ این سوال کنجکاو هستید، ادامه این مطلب را مطالعه کنید:

استفاده از بهترین الیاف برای تولید آن ها

الیاف گونی های پلاستیکی، از انواع مواد پلیمری تولید می شوند. بخشی از کیفیت آن ها را همین الیاف تعیین می کنند. هرچند نوع بافت و استفاده از دستگاه های پیشرفته نیز نقش بسزایی در جنس آن ها می گذارند. در کارخانه جات گونی FIT، از بهترین مواد پلیمری برای تولید این محصولات، کیسه های پلی پروپیلن استفاده می شود. به کار بردن این ماده، باعث تولید سبک ترین و در عین حال مقاوم ترین گونی ها می شود، بنابراین بهترین گزینه برای گونی های ساختمانی هستند.

گونی های FIT، لمینت شده و ضد آب

ضد آب کردن گونی ها با استفاده از مواد لمینت انجام می شود. این ماده مذاب هنگام تولید روی الیاف ریخته شده تا مانند یک لایه پلاستیک روی الیاف را گرفته و باعث جلوگیری از نفوذ آب شوند. از گونی های FIT، به عنوان بهترین گونی های لمینت شده ضد آب یاد می کنند. این به دلیل استفاده از مواد لمینت با کیفیت است. بنابراین می توان از آن ها به عنوان گونی مصالح و گونی شن و ماسه استفاده کرد.

آغشته کردن آن ها به مواد ضد آفتاب

با خرید گونی های ضد آب کره ای می توانید مطمئن باشید که یک گونی ضد آفتاب تهیه کرده اید. چرا که این محصولات به مواد ضد یو وی آغشته شده اند. بنابراین می توانید با اطمینان بیشتری از گونی های FIT برای مواردی که می خواهید کیسه شما از نفوذ آفتاب و نور مستقیم خورشید جلوگیری کند، استفاده کنید. این محصولات را می توان به عنوان گونی نمای ساختمانی، کیسه حبوبات و گونی برنج نیز به کار برد.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید کیسه لمینت پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.