سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع گونی و کیسه پلی پروپیلن

خرید کیسه لمینت

انواع گونی و کیسه پلی پروپیلن

در تولید گونی های پلی پروپیلن یا گونی پلاستیکی از مواد مختلفی استفاده می کنند. استفاده از هر کدام از این مواد، کاربرد این گونی ها را تغییر می دهد. در زیر به توضیح انواع این پارچه ها می پردازیم:

تولید کیسه پلی پروپیلن ساده

مراحل تولید گونی های پلی پروپیلن کاملا ساده و بدون استفاده از مواد دیگری است. این به این معنی است که این گونی ها مقاوم در برابر آب و آفتاب نیستند. قیمت این گونی های ساده نیز در مقایسه با سایر گونی ها کمتر است. با این حال این نوع از گونی ها مصارفی مانند جابجایی مواد کشاورزی و ساختمانی، قیرگونی و نمای ساختمانی کوچک را دارند.

تولید کیسه پلی پروپیلن ضد آب

تولید کننده در ساخت این گونی های پلی پروپیلن ضد آب، از یک لایه لمینت شده استفاده می کند. این کار هنگام تولید رول گونی های پلی پروپیلن انجام می شود و باعث می شود این پارچه ها دولایه شوند. به این گونی ها، گونی های پلاستیکی لمینت شده نیز می گویند. این پارچه ها کاربردهای زیادی دارند. مثل جابجایی موادی که در برخورد با آب آسیب می بینند،  نمای ساختمان هایی که نیاز به جلوگیری از نفوذ آب دارند.

تولید کیسه پلی پروپیلن ضد آفتاب

در تولید این پارچه های گونی پروپیلن از مواد ضد یو وی استفاده می شود. به این روش که هنگام تولید الیافشان، آن ها را به مواد ضد آفتاب آغشته می کنند. این کار باعث مقاومت بیشتر این پارچه ها در برابر نور آفتاب و پوسیدگی کمترشان می شود. این گونی های ضد آفتاب کاربردهای خاص خود را دارند. مانند کیسه های جابجا کننده مواد و نمای ساختمان.

تولید کیسه پلی پروپیلن ضد آب و آفتاب

گاهی تولید کنندگان، پارچه های آغشته شده به مواد یو وی را با استفاده از لمینت، دو لایه می کنند. این کار آن ها را به پارچه های ضد آب و آفتاب پلی پروپیلن تبدیل می کند. کاربرد این پارچه ها نیز بیشتر به عنوان سایه بان و نمای ساختمان است.

تفاوت الیاف پلی اتیلن و پلی پروپیلن

پلی اتیلن شباهت زیادی به الیاف پلی پروپیلن دارد. اما تفاوت های ساختاری آن ها باعث می شود تولید پارچه های پلی پروپیلن نسبت به پلی اتیلن بیشتر شود. در ادامه سعی می کنیم به اختصار به بیان تفاوت های آن ها بپردازیم:

·      الیاف پلی پروپیلن مقاومت بیشتری در برابر ترک خوردگی دارند.

·      امکان تولید الیافی شفاف با استفاده از مواد پلیمری پلی پروپیلن بیشتر است.

·      امکان چاپ تصاویر روی پارچه های تولید شده از این الیاف بیشتر از پلی اتیلن می باشد.

·      استحکام و مقاومت الیاف پلی پروپیلن نسبت به پلی اتیلن بیشتر است.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید کیسه لمینت پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.