سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی های گونی لمینت شده

 

ویژگی های گونی لمینت شده

شاید شما هم در ابتدا فکر کرده باشید که تنها ویژگی کیسه لمنیت دار ضد آب بودن آن هاست. اما در اینجا ما شما را با سایر ویژگی های این گونی های لمینت شده آشنا می کنیم:

·       انعطاف بالا هنگام جابجایی اجسام سنگین

·       مقاومت در برابر نفوذ حشرات

·      استحکام بالا در برابر برخورد با اجسام تیز و برنده

·      عمر نسبتا طولانی تر نسبت به گونی های پلاستیکی ساده

·      قابلیت چاپ روی گونی های پلاستیکی لمینت شده

·      قابلیت بازیافت به دفعات مختلف

کاربرد کیسه گونی لمینت دار

همیشه با اضافه شدن به ویژگی های یک محصول، کاربردهای آن نیز در کسب و کارهای مختلف بیشتر می شود. گونی های پلاستیکی نیز از این امر مستثنی نیستند. مقاومت در برابر آب نیز ویژگی منحصر به فردی است که کاربردهای بسیار زیادی را همراه با خود برای پارچه ها و کیسه های لمینت شده به همراه می آورد. در ادامه به توضیح مختصر معمترین آن ها می پردازیم:

جابجایی مصالح ساختمانی

استفاده از گونی لمینت شده برای مصالح ساختمانی جزء مهمترین و بیشترین کاربردها محسوب می شود. به این دلیل که شاید بتوان برای جابجایی مواد غذایی از کیسه های کنفی نیز استفاده کرد، اما نوع بافت این کیسه ها برای جابجایی هیچ کدام از مصالح ساختمانی مناسب نیستند. بسته شدن منافذ گونی های پلاستیکی با مواد ضد آب باعث شده است این گونی ها گزینه مناسبی به عنوان کیسه های مناسب برای جابجای شن، ماسه، گچ و سیمان باشند.

جابجایی و نگهداری مواد غذایی

از آنجایی که آب و رطوبت به مواد غذایی صدمه زده و باعث خراب و فاسد شدن آن ها می شوند، مقاومت گونی های پلاستیکی لمینت دار در برابر آب، باعث شد بیش از پیش از آن ها برای نگهداری، ذخیره و جابجایی مواد خوراکی استفاده شود. از این محصولات بیشتر برای جابجایی محصولات کشاورزی مثل سیب زمینی و پیاز، همچنین به عنوان کیسه برنج و گونی حبوبات استفاده می شود.

گونی لمینت در صنعت شهرسازی

بیشترین مصرف کیسه گونی های لمینت شده در صنعت شهرسازی برای قیرگونی کردن خیابان ها و کوچه ها است. استحکام بالای آن ها و همچنین مقاومت بیشترشان در برابر حرارت نسبت به گونی های پلاستیکی ساده، و همچنین ارزان بودنشان در برابر سایر گونی ها، باعث می شود این محصولات گزینه بسیار مناسبی برای قیرگونی باشند.

گونی پلاستیکی لمینت دار به عنوان گونی ساختمانی

گونی های ساختمانی اکثرا به عنوان نمای ساختمان استفاده می شوند. به طور کلی نیز وظیفه نمای ساختمان مانعی برای نفوذ آب، باد و آفتاب به داخل ساختمان های در حال ساخت و حفاظت از جان عابران در برابر پرتاب مصالح به پیاده رو هاست. گونی های لمینت شده نیز به دلیل ضد آب بودن و قیمت مناسبشان در برابر توری های ساختمانی گزینه خوبی برای پروژه های ساختمانی کم ارتفاع و کوچک هستند. برای این منظور از رول گونی های پلاستیکی لمینت شده که به صورت متری در بازار به فروش می رسند به عنوان گونی نمای ساختمان ضد آب استفاده می کنند.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است.  در صورت نیاز به خرید کیسه صنعتی پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

خرید کیسه لمینت