سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای استفاده از کیسه لمینت شده (قسمت سوم)

 

گونی پلاستیکی

مزایای استفاده از کیسه لمینت شده (قسمت سوم)

مزیت های بسیار زیاد کیسه های دولایه لمینت دار باعث شده است خریداران آن ها را جایگزین  گونی پلاستیکی حبوبات و گونی های برنج و سایر محصولات کشاورزی کنند. به طوری که امروزه هر فردی کیسه های در خانه دارد که هنگام خرید آن ها را دنبال خود برده و از فروشنده می خواهد از آن ها برای تحویل کالاها استفاده کند. در ادامه با هم می خوانیم که چه چیزی باعث محبوبیت زیاد این کیسه ها شده است:

وزن بسیار کم و انعطاف بسیار بالا

برای جابجایی بار و مواد سنگین لازم است کیسه هایی استفاده شود که خودشان وزن کمی داشته باشند. چرا که کیسه های سنگین مانند کیسه های برزنتی باعث می شود به وزن مواد اضافه شده و حمل و نقل آن ها سخت تر شود. اما یکی از مزایای استفاده از کیسه های لمینت دار دو لایه، سبک بودن آن هاست. علاوه بر این این کیسه ها انعطاف بالایی دارند. این انعطاف به دلیل کیفیت بالای موادی است که با آن کیسه ها را ضد آب می کنند. بالا بودن انعطاف کیسه ها باعث می شود مقاومت آن ها در برابر جابجایی اجسام و کالاهای سنگین بیشتر شود و دیرتر پاره و خراب شوند.

امکان چاپ بر روی کیسه های لمینت دار

همانطور که می دانید امکان چاپ روی کیسه های پلاستیکی و نایلون وجود ندارد. تنها زمانی که آن ها را با استفاده از مواد خاصی لمینت می کنند می توان روی آن ها مطالبی را چاپ کرد. چاپ روی کیسه های پارچه ای نیز در صورتی امکان دارد که جنس پارچه برای این کار مناسب باشد. اما کیسه های لمینت دار به گونه ای تولید می شوند که می توان به راحتی روی آن ها انواع مطالب را چاپ کرد. حتی برخی از افراد که خلاقیت بالایی نیز دارند روی این کیسه ها انواع طرح ها را با رنگ و قلم طراحی می کنند و از فروش آن ها کسب و کارهای پر درآمدی نیز راه انداخته اند.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید گونی پلاستیکی پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.