سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای استفاده از کیسه لمینت شده (قسمت دوم)

 

گونی پلاستیکی

مزایای استفاده از کیسه لمینت شده (قسمت دوم)

مزیت های بسیار زیاد کیسه های دولایه لمینت دار باعث شده است خریداران آن ها را جایگزین  گونی پلاستیکی حبوبات و گونی های برنج و سایر محصولات کشاورزی کنند. به طوری که امروزه هر فردی کیسه های در خانه دارد که هنگام خرید آن ها را دنبال خود برده و از فروشنده می خواهد از آن ها برای تحویل کالاها استفاده کند. در ادامه با هم می خوانیم که چه چیزی باعث محبوبیت زیاد این کیسه ها شده است:

حفاظت از محیط زیست

همانطور که همه ما می دانیم پلاستیک ها سال های سال در طبیعت می مانند و تجزیه نمی شوند. بنابراین با زیاد شدن مصرف آن ها در بین خانواده ها، تعداد این زباله ها زیاد شده و باعث آسیب جدی به طبیعت می شوند. لایه های ضد آب کیسه های لمینت دار قابل بازیافت هستند و از پارچه های آن ها نیز می توان بارها و بارها استفاده کرد. به همین دلیل است که حافظان محیط زیست ترجیح می دهند از این محصولات بیشتر استفاده کنند.

مناسب برای موادی که ذراتی ریز دارند

یکی از معایب کیسه های پلاستیکی این بود که برای موادی که ذرات ریز داشتند مناسب نبودند. بنابراین موادی مانند آرد از میان آن ها بیرون ریخته و هدر داده می شدند. کیسه گونی های لمینت شده ساده نیز برای جابجایی این مواد نیز خطرناک هستند. چرا که به راحتی با برخورد با یک شی تیز پاره شده و کل مواد به زمین ریخته و از بین می رود. اما زمانی که برای جابجایی آن ها از کیسه های لمینت دار دولایه استفاده می کنید علاوه بر اینکه وسیله ای مقاوم تر را به کار می برید که به سادگی پاره نمی شوند، لمینت آن ها نیز از مواد حفاظت می کند.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید گونی پلاستیکی پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.