سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کیسه لمینت دار چیست؟

 

گونی پلاستیکی

کیسه لمینت دار چیست؟

کیسه ها وسیله هایی هستند که از آن ها برای جابجایی و نگهداری مواد و وسایل استفاده می شود. جنس این کیسه ها از قدیم الایام از پارچه های مختلف مانند نخ و کنف بود. اما با روی کار آمدن پلاستیک ها و بر طرف کردن معایب پارچه ها، کیسه های پلاستیکی به سرعت جای پارچه ها را گرفتند. به طوری که امروزه تمامی فروشگاه ها کیسه های پلاستیکی در ابعاد مختلف تهیه می کنند و در هنگام تحویل کالا به مشتری یکی از آن ها را به افراد می دهند.

اما گذشت زمان ثابت کرد که معایب استفاده از پلاستیک ها بسیار زیاد است. از جمله اینکه این کیسه ها زود از بین می روند و در واقع یکبار مصرف هستند. همین امر باعث می شود استفاده از آن ها آسیب جدی به محیط زیست وارد کند. امروزه تولیدکنندگان کیسه لمینت دار با تولید این کیسه های پارچه ای که یک لایه لمینت به آن ها اضافه شده است جایگزین مناسبی برای کیسه های پلاستیکی پیدا کرده اند. این کیسه ها به طور معمول از یک لایه پارچه و یک لایه لمینت تولید می شوند.

قیمت کیسه لمینت دار

قیمت کیسه های لمینت دار دولایه متفاوت هستند، و نمی توان یک لیست قیمت برای آن ها در نظر گرفت. این تفاوت قیمت نیز به لایل زیر می باشد:

 

·       تولیدکنندگان مختلف یکی از دلایل تفاومت قیمت این محصولات است.

·       کیفیت ساخت و نوع دوخت و اتصال آن ها یکی از مهمترین دلایل است.

·       از دیگر دلایل کیفیت مواد تشکیل دهنده این کیسه ها است.

·      ابعاد این کیسه ها نیز در تعیین قیمت نقش به سزایی دارد.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید گونی پلاستیکی پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.