سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی های گونی لمینت شده

 

گونی پلاستیکی

ویژگی های گونی لمینت شده

شاید شما هم در ابتدا فکر کرده باشید که تنها ویژگی گونی پلاستیکی ضد آب بودن آن هاست. اما در اینجا ما شما را با سایر ویژگی های این گونی های لمینت شده آشنا می کنیم:

·       انعطاف بالا هنگام جابجایی اجسام سنگین

·       مقاومت در برابر نفوذ حشرات

·       استحکام بالا در برابر برخورد با اجسام تیز و برنده

·      عمر نسبتا طولانی تر نسبت به گونی های پلاستیکی ساده

·      قابلیت چاپ روی گونی های پلاستیکی لمینت شده

·      قابلیت بازیافت به دفعات مختلف

قیمت گونی لمینت دار

اگر به بازار فروش گونی ها سری زده باشید، متوجه شده اید که قیمت ها بسیار متفاوت است و همین امر باعث سخت تر شدن انتخاب گونی مناسب شما می شود. این مساله زمانی پیچیده تر می شود که با مفاهیمی مانند گونی ضد آفتاب، لمینت، جامبوبگ، رول گونی متری نیز آشنا نباشید. زیرا آنچه مسلم است این است که قیمت تمامی این گونی ها با نمونه های ساده آن متفاومت بوده و هر کدام از موادی که هنگام ساخت به آن ها اضافه شوند قیمتشان را نیز بالاتر می برند. شاید آگاهی با این مفاهیم باید کسی را پیدا کنید که توضیح مختصری در موردشان به شما بدهد.

لمینت چیست؟

واژه لمینت در صنایع مختلف تعاریف مختلفی دارد. در صنایع پتروشیمی نیز به هر کدام از مواد پلیمری که بتوان از آن ها برای ضد آب کردن کالاهایی مانند پارچه استفاه کرد، لمینت می گویند. در صنعت کیسه و گونی بافی از پلی اتیلن، و در بعضی از مواقع از ترکیب همزمان پلی پروپیلن و پلی اتیلن برای این منظور استفاده می کنند. این مواد علاوه بر اینکه باعث ضد آب شدن پارچه های بافته شده می شوند، مقاومت آن ها را در برابر اجسام تیز و سنگین بیشتر می کنند.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید گونی پلاستیکی پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.