سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گونی پلاستکی از چه موادی ساخته می شوند؟

 

گونی پلاستیکی

گونی پلاستکی از چه موادی ساخته می شوند؟

قبل از اینکه شما را با ماهیت کیسه لمینت دار آشنا کنیم، ابتدا بهتر است با نحوه ساخت گونی پلاستیکی و مواد تشکیل دهنده آن ها آشنا شوید. بطور کلی گونی ها به سه نوع پارچه ای، گونی کنفی، و گونی پلاستیکی تقسیم می شوند. از آنجاییکه لایه ضد آب تنها به مواد پلاستیکی اضافه می شوند، در اینجا تنها در مورد تولید گونی های پلاستیکی سخن می گوییم. اکثر تولیدی ها و کارخانه جات تولید گونی، از موادی به نام پلی پروپیلن برای ساخت این محصولات استفاده می کنند. در این تولیدی ها مواد نرم کننده مخصوصی را به گرانول پلی پروپیلن اضافه می کنند و از آن ها الیاف انعطاف پذیری می سازند. سپس در بخش بافندگی تولید گونی های پلی پروپیلن، از این الیاف، رول گونی های پلاستیکی تهیه می شود. لازم است بدانید این محصولات بتنهایی ضد آب نیستند و استحکام زیادی ندارند.

لمینت چیست؟

واژه لمینت در صنایع مختلف تعاریف مختلفی دارد. در صنایع پتروشیمی نیز به هر کدام از مواد پلیمری که بتوان از آن ها برای ضد آب کردن کالاهایی مانند پارچه استفاه کرد، لمینت می گویند. در صنعت کیسه و گونی بافی از پلی اتیلن، و در بعضی از مواقع از ترکیب همزمان پلی پروپیلن و پلی اتیلن برای این منظور استفاده می کنند. این مواد علاوه بر اینکه باعث ضد آب شدن پارچه های بافته شده می شوند، مقاومت آن ها را در برابر اجسام تیز و سنگین بیشتر می کنند. زمانی که پلی اتلین به صورت جداگانه یا همراه با پلی پروپیلن با حرارت زیاد به صورت مذاب در می آیند آماده برای ضد آب کردن کیسه ها هستند.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید گونی پلاستیکی پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.