سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید انواع گونی های پلاستیکی حبوبات با قیمت کارخانه

 

گونی پلاستیکی

خرید انواع گونی های پلاستیکی حبوبات با قیمت کارخانه

 

جهت بسته بندی حبوبات از کدام یک از انواع گونی پلاستیکی استفاده می شود ؟قیمت انواع گونی های پلاستیکی در بازار تهران چه تفاوتی با قیمت کارخانه دارد ؟ گونی پلاستیکی جامبو در چه ابعادی تولید می گردد؟ چاپ برند و توضیحات بر روی انواع گونی های پلاستیکی چگونه انجام می‌شود؟ گونی های پلاستیکی لمینت چگونه تولید می گردند؟

جهت بسته بندی حبوبات از کدام یک از انواع گونی های پلاستیکی استفاده می شود؟

یکی از مصارف عمده انواع گونی های پلاستیکی جهت حمل و نقل و بسته بندی محصولات کشاورزی می باشد . مانند گندم و جو و حبوبات و همچنین محصولاتی مانند سیب زمینی و پیاز . با توجه به نوع محصول و ریز و درشت بودن آن انواع گونی پلاستیکی مورد استفاده متفاوت می باشد . اهمیت نفوذ رطوبت به درون محصول نیز در تعیین نوع کیسه گونی پلاستیکی مورد استفاده مهم است.

در برخی محصولات کشاورزی مانند سیب زمینی و پیاز لازم است که حتماً با هوای بیرون ارتباط وجود داشته باشد و تبادل هوایی و تهویه درون کیسه گونی انجام شود. تا از خراب شدن و گندیدن محصول جلوگیری شود .چرا که برخی محصولات مانند سیب زمینی و پیاز و میوه ها در اثر تجمع در یک محیط بسته و بدون تهویه گاز اتیلن تولید نموده سبب می شود که فرایند خراب شدن محصول انجام گیرد. لذا در محصولاتی مانند سیب زمینی پیاز از انواع گونی های پلاستیکی با مش بالا یا انواع توری راشل استفاده می شود. که در زمان حمل و نقل و انبار شدن از گندیدگی و خراب شدن محصول جلوگیری شود.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید گونی پلاستیکی پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.