سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای استفاده از گونی پلاستیکی

 

گونی پلاستیکی

مزایای استفاده از گونی پلاستیکی

آنچه سبب شده تا گونی پلاستیکی به عنوان یکی از پرکاربردترین گونی‌های بازار شناخته شوند، مزایای قابل توجه آن‌ها است. از جمله مهم‌ترین مزایای استفاده از گونی پلاستیکی عبارتند از:

·       انعطاف‌پذیر بودن

·       قابلیت حفظ شکل خود

·       استحکام و مقاومت بالا در برابر وزن زیاد بار

·      امکان شست و شو و چند بار مصرف بودن آن‌ها

·      قیمت مناسب در برابر کارآیی

·      دارای ابعاد مختلف بر اساس نیاز مشتریان

·      گزینه‌ای مناسب برای بسته‌بندی محصولات مختلف از جمله خوراکی و غیره

البته توجه داشته باشید که این مزایا در صورتی چشمگیر خواهند بود که از گونی پلاستیکی باکیفیت و استانداردی استفاده شود. به همین دلیل توصیه می‌شود برای خرید خود به شرکت‌های معتبر و شناخته شده فروش لوازم بسته‌بندی مراجعه کنید.

ابعاد گونی پلاستیکی موجود در بازار

با توجه به کاربرد گسترده‌ای که انواع گونی‌ پلاستیکی در صنایع مختلف بسته‌بندی دارند، تولیدکنندگان آن‌ها را در ابعاد مختلفی بسته به نیاز مشتریان تولید و به بازار عرضه می‌کنند. شرکت فروش انواع لوازم بسته بندی زودپک نیز در این زمینه نهایت سعی خود را می‌کند تا گونی‌هایی با سایزبندی متنوع را به مشتریان خود ارائه دهد. از جمله پرکاربردترین این گونی‌ها می‌توان به سه مورد زیر اشاره کرد:

·      گونی پلاستیکی سفید بغل قرمز در ابعاد 130 × 100 سانتی ‌متر

·      گونی پلاستیکی سفید بغل قرمز در ابعاد 100 × 90 سانتی‌متر

·      گونی پلاستیکی سفید بغل سبز در ابعاد 160 × 110 سانتی‌متر

گونی‌های پلاستیکی موجود در بازار به صورت رولی و عددی به فروش می‌رسند. برای خرید هر کدام از این گونی‌ها همین حالا با کارشناسان فروش ما در زودپک تماس بگیرید. همچنین می‌توانید سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و درب منزل یا محل کار خود دریافت کنید.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید گونی پلاستیکی پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.