سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رنگبندی گونی پلاستیکی

 

گونی پلاستیکی

رنگ‌بندی گونی پلاستیکی

اگر سراغ خرید گونی پلاستیکی رفته باشید حتما متوجه رنگ‌بندی متنوع آن نیز شده‌اید. گونی‌های پلاستیکی عموما به رنگ سفید و نوار رنگی در بغل آن تولید می‌شوند. همچنین می‌توان این گونی‌ها را با رنگ‌های تمام سفید، سبز، زرد و بژ نیز در بازار پیدا کرد. پس این امکان برای مشتریان وجود دارد تا گونی مورد نظر خود را در رنگ و حتی طرح مورد نظر خود به شرکت‌های تولید و فروش لوازم بسته‌بندی سفارش دهند.

عموما تمامی گونی‌های پلاستیکی موجود در بازار با هر رنگی این قابلیت را دارند تا طرح و نوشته مورد نظر خریداران بر روی آن‌ها چاپ شود. بنابراین می‌توان گونی اختصاصی خود را طراحی و خریداری کرد. برای کسانی که به دنبال گونی‌هایی با کیفیت بالا از نظر ضد آب و ضد آفتاب بودن هستند و در کنار این ویژگی دوست دارند طرحی با وضوح بالا بر روی گونی‌های خود چاپ کنند، نوع لمینیتی پیشنهاد می‌شود.

ابعاد گونی پلاستیکی موجود در بازار

با توجه به کاربرد گسترده‌ای که انواع گونی‌ پلاستیکی در صنایع مختلف بسته‌بندی دارند، تولیدکنندگان آن‌ها را در ابعاد مختلفی بسته به نیاز مشتریان تولید و به بازار عرضه می‌کنند. شرکت فروش انواع لوازم بسته بندی زودپک نیز در این زمینه نهایت سعی خود را می‌کند تا گونی‌هایی با سایزبندی متنوع را به مشتریان خود ارائه دهد. از جمله پرکاربردترین این گونی‌ها می‌توان به سه مورد زیر اشاره کرد:

·       گونی پلاستیکی سفید بغل قرمز در ابعاد 130 × 100 سانتی ‌متر

·       گونی پلاستیکی سفید بغل قرمز در ابعاد 100 × 90 سانتی‌متر

·       گونی پلاستیکی سفید بغل سبز در ابعاد 160 × 110 سانتی‌متر

گونی‌های پلاستیکی موجود در بازار به صورت رولی و عددی به فروش می‌رسند. برای خرید هر کدام از این گونی‌ها همین حالا با کارشناسان فروش ما در زودپک تماس بگیرید. همچنین می‌توانید سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و درب منزل یا محل کار خود دریافت کنید.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید گونی پلاستیکی پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.