سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گونی پلاستیکی چیست و انواع آن کدامند؟

 

گونی پلاستیکی

گونی پلاستیکی چیست و انواع آن کدامند؟

گونی پلاستیکی تولید شده مواد درجه یک، از محصولات کاملاً پرطرفداری در بازار هستند که کاربردهای مختلفی دارند. این مقاله را دنبال کنید، بیایید با این نوع گونی ها یا کیسه های بسته بندی سازگار با محیط زیست بیشتر آشنا شویم. تمام آنچه می خواهید در مورد انواع گونی بدانید اینجاست.

اکثر گونی های پلاستیکی موجود در بازار از رزین پلی پروپیلن ساخته شده است. پلی پروپیلن که با نام اختصاری PP    نیز شناخته می شود، نوعی ماده از رزین ترموپلاستیک است.

در طول فرآیند تولید ما ابتدا از آن به الیاف پلاستیکی ساخته می شود، سپس به نوارهای تخت کشیده می شود. و سپس نوار پلی پروپیلن در دو جهت (تار و پود) بافته می شود تا پارچه ای سبک، اما محکم و سنگین ایجاد شود، که به عنوان ماده اصلی برای ساخت گونی پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد، از این رو آنها در دو حالت ولی و کیسه ای طراحی و تولید می شوند.

 گونی پلاستیکی تولید شده برای بسته بندی برنج، شکر، غلات غذایی، مواد کشاورزی و دامداری،خوراک دام، سیمان ها و کودها و در ساخت و ساز و غیره استفاده می شود. آنها در طرح ها، مدل ها و سایز های مختلف تولید و برای تامین نیاز مصرف کنندگان به بازار فروش ارسال می گردند.

معمولا تولید کنندگان، گونی پلاستیکی را از مواد مختلف و مقاوم در برابر آب، حرارت، کشش و … تولید می کنند که هر کدام از آنها برای اهداف خاصی شکل می گیرند و می توان برای کارهای مختلف از این مواد استفاده کرد.

از انواع مختلف گونی های پلاستیکی می توان به گونی های پلی پروپیلن و گونی پلی اتیلنی گونی های لمینت(ضد آب)، ضد آفتاب اشاره کرد. گونی های پلی پروپیلن بافته شده در مقایسه با گزینه های کمتر موثر و متداول مواد بسته بندی یعنی بسته بندی کاغذ، ظروف پی وی سی پلی اتیلن گزینه بهتری هستند.

فن آوری های مدرن و تحقیقات در صنعت گونی های بافته شده این امکان را برای بسته بندی، ذخیره و حمل کالاهای مختلف از مواد ساختمانی و مواد شیمیایی به مواد مصرفی انسان و حیوان فراهم کرده است.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید گونی پلاستیکی پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.