سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفاوت گونی لمینت شده با گونی پلاستیکی ساده

 

گونی پلاستیکی

تفاوت گونی لمینت شده با گونی پلاستیکی ساده

اکنون که با مراحل تولید گونی پلاستیکی لمینت آشنا شدید بهترین زمان برای بیان تفاوت های این محصولات با گونی های پلاستیکی ساده و معمولی است. برای خرید بهترین گونی لمینت ضد آب لازم است با ویژگی ها و تفاوت های گونی لمینت شده با گونی های ساده آشنا باشیم. در زیر به طور مختصر به بیان ویژگی های گونی های لمینت شده می پردازیم، پس از بیان این خصوصیات خودتان به تفاوت این دو محصول پی خواهید برد.

مقاومت در برابر نفوذ آب و رطوبت

در واقع وظیفه مواد لمینت، ضد آب کردن گونی هاست. یعنی هنگام حمل بار با این کیسه ها، چنانچه با تغییرات جوی مانند بارش باران و برف و یا بالا رفتن رطوبت هوا مواجه شدید، می توانید اطمینان داشته باشید که به مواد داخل کیسه و گونی آسیبی وارد نشده و در واقع ایمنی بار فراهم است. این امر باعث می شود از این گونی ها به جای توری نما و به عنوان گونی های نمای ساختمانی در پروژه های کوچک ساخت و ساز نیز استفاده شود. همچنین این محصولات برای جابجایی و انبار کردن موادی که در اثر رطوبت آسیب می بینند نیز بهترین گزینه محسوب می شوند.

استحکام و استقاوت بالاتر

اگر برای تهیه گونی پلاستیکی به سراغ بهترین تولید کنندگان گونی لمینت شده بروید، اجناسی را به شما پیشنهاد می دهند که علاوه بر ضد آب بودن، بسیار محکم نیز باشند. اضافه کردن یک لایه لمینت با هر کدام از روش های ذکر شده که باشد، باعث مقاومت و استحکام بیشتر گونی ها و کیسه های تولید شده می شود. این استحکام شامل تحمل بارهای سنگین و مقابله با اجسام تیز و برنده است. به همین دلیل است که برای جابجایی بارهای سنگین و اجسامی که گوشه های تیز دارند بهترین گزینه هستند.

جلوگیری از نفوذ گرد و خاک و آلودگی

گونی های ساده حتی اگر با بهترین و به روزترین دستگاه ها ساخته شده باشند نیز به دلیل نوع الیافشان، دارای بافتی هستند که خاک و گرد و غبار به داخل آن ها نفوذ می کند. اضافه کردن لایه لمینت به آن ها باعث می شود هنگام وزش باد و وجود گرد و غبار در هوا، از نفوذ آن ها به داخل گونی محافظت شود. در این صورت موادی که داخل کیسه ها هستند آلوده نمی شوند.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید گونی پلاستیکی پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.