سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مراحل لمینت کردن گونی های پلاستیکی

 

گونی پلاستیکی

مراحل لمینت کردن گونی های پلاستیکی

برای دانستن تفاوت این دو محصول با یکدیگر شاید بهتر باشد ابتدا با ماده لمینت و مراحل لمینت کردن گونی پلاستیکی توسط تولیدکنندگان گونی لمینت آشنا شویم. لمینت ماده ای پلیمری شفاف و بدون رنگ است که در برابر نفوذ آب مقاوم است. آنچه در حال حاضر به عنوان گونی لمینت شده شناخته شده است به دو روش تولید می شود و از لحاظ ظاهری نیز با هم متفاوت است.

روش اول: در این روش لایه های لمینت از پیش تهیه شده اند. این لایه ها که شبیه کیسه های پلاستیکی هستند در مرحله دوخت گونی ها به آن ها اضافه شده و در واقع لایه ای به گونی ها اضافه می کند.

روش دوم: این روش مطمئن تر از روش قبلی است. به همین دلیل غالبا از آن برای تولید بهترین کیسه گونی لمینت شده استفاده می شود. به این صورت است که در هنگام تولید رول گونی های پلاستیکی، مواد لمینت مذاب شده روی پارچه ها ریخته شده و منافذ موجود در لابه لای تار و پود را می بندند.

کدامیک از گونی ها را می توان به مواد لمینت آغشته کرد؟

اگرچه پارچه های کنفی و پارچه ای را نیز می توان به این مواد آغشته کرد، اما بهترین نوع گونی های لمینت شده، از بین گونی های پلاستیکی هستند. دلیل آن نیز این است که مواد اصلی تشکیل دهنده گونی های پلاستیکی پلی پروپیلن یا پلی اتیلن هستند که همخوانی کامل با مواد پلیمری دارند که برای لمینت به کار می روند. این همخوانی باعث می شود مواد به طور کامل تری با هم ادغام شده و علاوه بر استقامت بیشتر در برابر نفوذ آب، از استحکام و انعطاف بیشتری نیز برخوردار شوند.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید گونی پلاستیکی پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.