سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کیسه رول گونی ساده چیست و چه کاربردهایی دارد؟

 

گونی پلاستیکی

کیسه رول گونی ساده چیست و چه کاربردهایی دارد؟

رول گونی پلاستیکی  ساده از پرمصرف ترین و پر فروش ترین وسایل مورد استفاده در بسته بندی و صنایع مختلف می باشد که در ساخت آن پروسه ترکیب پلاستیک و متریال های هم خانواده به کار می رود.

کاربرد و مصارف رول کیسه گونی :

بسته بندی مواد ساختمان سازی و سازه های عمرانی :

در این بسته بندی ها نمی توان از گونی های ساده استفاده نمود به دلیل اینکه انعطاف پذیری خوبی نداشته و طقت تحمل در برابر فشارهای زاد را ندارند و نمی توانند وزن بالای مصالح سازه های بتنی و عمرانی را به راحتی تحمل کنند و شکاف می خورند.

در کارخانجات تولید کننده غلات و حبوبات به سبب اینکه محصولات خوراکی را در حجم بسیار زیادی بسته بندی و به بازار عمده فروشان یا خرده فروشان سراسر کشور تحویل دهند اغلب از انواع کیسه های رولی گونی مقاوم در برابر فشار استفاده نمی کنند و از رول گونی ساده استفاده می کنند. قند و شکر، انواع آرد و… در حجم بالا به وسیله این گونی ها جابجا می شوند این گونی ها هیچ نوع تاثیری بر روی مواد غذایی و کیفیت و سلامت آن ها نداشته و بهداشتی بودن این بسته بندی توسط استانداردهای از پیش تعیین شده وزارت بهداشت و رسیدگی و نظارت به آنها بررسی و ضمانت آنها به طور صد در صدی محصولات پتروشیمی و مشتقات نفتی نیز برای بسته بندی توسط گونی های ساده را بر می گزینند.

چرا که این نوع گونی ها در مقابل زنگ زدگی و به اصطلاح مواد اسیدی و خورنده مقاوم و استحکام کششی بالایی دارند. این نوع گونی ها در تماس با مواد پتروشیمی هیچ نوع افت کیفیتی ندارند و مواد اولیه و سازنده این مشتقات همواره پس از مدت زمان کوتاهی دچار زنگ زدگی و اکسایش می شوند ولی با استفاده از رول گونی های ساده حتی ذره ای فرسایش و خوردگی را نخواهند داشت.

تولیدی پوشاک و پارچه نیز از جمله مواردی هستند که از رول گونی های ساده می توان استفاده نمود جهت بسته بندی و حمل نیز به کار می روند. ریشه این کلمه هندی بوده و به معنی کیسه و در زبان ترکی نیز تلیس، جوال یا توربا می نامند.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید گونی پلاستیکی پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.