سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رول کیسه گونی چیست ؟

 

رول کیسه گونی چیست ؟

گونی پلاستیکی ساده ای که رولی و متراژی نیستند و بیشتر برای مصارفی همچون حمل مواد مختلفی نظیر آرد، گچ و سیمان، شن و ماسه، هویج، سیب زمینی و پیاز و سایر صیفی جات در حمل آنها از میدان میوه و تره بار به مغازه های میوه فروشی و عرضه کننده انواع صیفی جات همچنین حمل انواع حبوبات مانند عدس، لوبیا، نخود، ماش، لپه، برنج، جو، شکر و … در خوار و بار و خشکبار فروشی ها به وفور مشاهده کرده اید.

پلاستیک های به کار رفته در ساخت رول کیسه گونی به صورت متری و فله تهیه شده و در صورتی که از انواع با کیفیت متریال در تولید آن استفاده گردد برای مصارف حساسی چون بسته بندی محصولات کشاورزی، آرد و … بسیار حائز اهمیت می باشد.

بسته بندی مصالح صنعتی و ساختمانی باید به گونه ای باشد که از نفوذ آب و رطوبت تا میزان زیادی جلوگیری شود. رول کیسه گونی اگر از فرآیند استاندارد و با مواد اولیه مرغوب تهیه گردد این ویژگی را قطعا دارد و عدم ورود مایعات و رطوبت به داخل گونی را در حمل آن و مسیر کارخانجات تولیدی به مراکز فروش و در داخل کامیون حمل بار را تضمین می نماید.

رول گونی با کیفیت می تواند به سادگی در مسیر مناطق دارای آب و هوای برف و بارانی و انبارهای مختلف گزینه خوب و ایده آلی برای نگهداری مواد خوراکی ، صنعتی و یا ساختمانی می باشد. در صنایع بسته بندی انواع کالای وارداتی و صادراتی نیز این نوع از محصولات کاربرد وسیعی دارند. صنایع دامپزشکی و کشاورزی نیز از جمله متقاضیان این نوع کیسه گونی های رولی می باشند.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید گونی پلاستیکی پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.