سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه ساخت کیسه گونی پلی پروپیلن

 

گونی پلاستیکی

نحوه ساخت کیسه گونی پلی پروپیلن

پلی پروپیلن یکی از مهمترین مشقات و زیر مجموعه های پروپلین است که از آن به عنوان ماده اولیه جهت تولید انواع محصولات مصرفی و کاربردی استفاده می کنند. مقاومت این ماده شیمایی در برابر عوامل محیطی مانند گرما و یخ زدگی سبب شده تا از آن در صنایع مختلف برای تهیه محصولاتی مانند قطعات داخلی خودرو، انواع پلاستیک، وسایل بازی، لوازم بهداشتی و آزمایشگاهی، گونی پلاستیکی و … استفاده کنند.

تولید گونی پلی پروپیلن توسط دستگاه های تمام اتوماتیک و با استفاده از قالب های استاندارد صورت می گیرد که مواد مذاب پلی پروپیلن در آنها ریخته و سپس به وسیله دستگاه های سرد کننده شکل اولیه خود را به دست می آورد.

این گونی ها متناسب با نیاز بازار مدل های مختلفی مانند گونی پلی پروپیلن ساده، لمینت دار و گونی هایی با لایه نایلونی داخلی را شامل می شوند که همگی ضمن داشتن وزن بسیار سبک، در برابر اشعه نور خورشید و مواد شیمیایی مقاومت زیادی دارند.

عرض انواع کیسه پلی پروپیلن تولیدی متناسب با نیاز مشتری تا 200 سانتی متر قابل تغییر است. طول تولیدی این محصولات نیز نامحدود بوده و متناسب با سفارشات تعیین می شود. مدل های شفاف به مراتب ارزان تر از انواع کیسه های رنگی و دارای چاپ و لوگو هستند که هر کدام کیفیت و کاربردهای گسترده ای دارند.

ابعاد مختلف رول گونی پلی پروپیلن

کیسه گونی های 10 کیلو گرمی: این نوع کیسه ها قابلیت حمل و جا به جایی محصولاتی با وزن 10 کیلوگرم را دارا بوده و بیشتر به منظور بسته بندی حجم های سبک تر از انواع محصولاتی مانند برنج، حبوبات و مانند اینها مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

کیسه هایی با ظرفیت 20 کیلو گرم: این نوع محصول در مقایسه با نمونه قبل، ظرفیت بالا تری داشته و می توان از آن‌ ها به منظور نگهداری حمل یا جا به جا کردن محصولاتی تا وزن 20 کیلوگرم استفاده نمود.

کیسه هایی با ظرفیت بیش از 50 کیلو گرم: بیشترین ظرفیتی که برای انواع کیسه گونی های پلی پروپیلن وجود دارد این نوع از محصول می باشد، البته این محصول در میان کسبه، بازاریان و فروشندگان کیسه هایی از این دست با نام گونی پنبه‌ای یا گونی سه خط مشهور هستند.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید گونی پلاستیکی پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.