سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همه چیز در مورد پاکت کامپوزیت

 

همه چیز در مورد پاکت کامپوزیت

پاکت و کیسه کامپوزیت در حال حاضر از بهترین و کم هزینه ترین گزینه ها جهت بسته بندی محصولات صنایع غذایی و خوراک دام و طیور و مواد معدنی و سایر موارد مشابه می باشد. کیفت بالا و تنوع چاپ و نوع دوخت، این محصول را در مقایسه با سایر کیسه ها در موقعیت بهتری قرار میدهد. این نوع از پاکت های بدون محدودیت در سایز و تراکم و تا 6 رنگ چاپ و با قابلیت دسته پانچ، نسبت به نیاز مصرف کنندگان تولید می شود.

از دیگر قابلیت های این محصول می توان به تولید به صورت دهانه والف اشاره کرد.

مصارف پاکت کامپوزیت

پاکت کامپوزیت جهت استفاده برای شرکتهایی که از دستگاه های پرکن استفاده می نمایند پیشنهاد میگردد که باعث سرعت عمل در مرحله پرکن میگردد، سایز دهانه والف بسته به نظر مشتریان عزیز قابل تغییر می باشد.

این کیسه ها جهت بسته بندی موارد زیر مورد استفاده قرار می گیرند :

·       گرانول

·       کنسانتره

·      بذر و کود

·      صنایع غذایی (حبوبات، برنج، چای و …)

·      صنایع لبنی

·      خوراک دام و طیور

·      آبزیان، مواد معدنی

·      پودرهای مکانیزه

·      بنتونیت

·      چسب کاشی

·      مواد شیمیایی

·      فسفات ها

·      سولفات ها

·      کربنات ها

·      پیگمنت ها

مقاومت کیسه کاموزیت چهار لایه

مقاومت کیسه کامپوزیت چهار لایه شرکت پینک بسیار بالا است طوری که در برابر پرتاب، نور، رطوبت، باکتری ها و نفوذ قارچ ها بسیار مقاوم می باشد. برای سفارش کیسه کامپوزیت در شرکت ما هیچ محدودیتی در انتخاب رنگ و تصویر نخواهید داشت. رنگ انتخابی و چاپ تصویر دلخواه شما روی کیسه های کامپوزیت چهارلایه بدون هیچ گونه محدودیتی قابل انجام می باشد.

این محصول جهت استفاده برای شرکتهایی که از دستگاه های پرکن استفاده می نمایند پیشنهاد میشود که باعث سرعت عمل در مرحله پرکن میگردد، سایز دهانه والف بسته به نظر مشتریان عزیز قابل تغییر می باشد.

این کیسه ها جهت بسته بندی : گرانول، کنسانتره، بذر و کود، صنایع غذایی (حبوبات، برنج، چای و …)، صنایع لبنی، خوراک دام و طیور، آبزیان، مواد معدنی، پودرهای مکانیزه، بنتونیت، چسب کاشی، مواد شیمیایی، فسفات ها، سولفات ها، کربنات ها، پیگمنت ها و …. مورد استفاده قرار می گیرد.کیسه های کامپوزیت به سبب کیفیت بالای جنس استفاده شده و مرغوب بهتر از سایر کیسه‌ها می باشد. چاپ کیسه‌های کامپوزیت نیز از جمله مواردی می باشد که انتخاب بسته بندی از جنس کیسه های کامپوزیت را در اولویت قرار می دهد. شرکت پنیک با سابقه درخشان در زمینه محصولات برای خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز آماده می باشد.

دوخت و بافت کیسه کامپوزیت چهار لایه

کیسه کامپوزیت چهارلایه به دو صورت دوخت نخی و دوخت ته پاکتی انجام می شود. در صورت تمایل شما و برای تنوع در طراحی ها این قابلیت وجود دارد که بافت کیسه ها به صورت تیوپینگ در پشت کیسه و در کنج و همچنین در داخل گاست کیسه قرار بگیرد.

قیمت کیسه کامپوزیت چهار لایه

در مقایسه با سایر بسته بندی ها انتخاب کیسه های کامپوزیت چهار لایه بسیار مقرون به صرفه می باشد و به نسبت دیگر بسته بندی ها قیمت بسیار مناسب تری دارد. از کیسه کامپوزیت چهار لایه می توان در بسیاری از صنایع از جمله بسته بندی صنایع دارویی، بسته بندی صنایع ساختمانی، بسته بندی صنایع بهداشتی، بسته بندی صنایع غذایی و کشاورزی استفاده نمود.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید کیسه کامپوزیت پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

خرید کیسه کامپوزیت