سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع پلاستیکی لمینت

 

 

انواع پلاستیکی لمینت

گونی لمینت دو لایه (لایه نایلون دوزی شده)

این مدل از گونی ها مانند کیسه لمینت یک سرباز ته دوخت می شوند. وتنها تفاوت آن این می باشد که در بخش درونی آن یک لایه از نایلون قرار دارد که در اکثر مواقع انتهای کیسه ها بنا به درخواست مشتری سر دوزی می‌شود. در واقع لایه نایلونی اضافه شده در داخل کیسه باعث می شود تا محتویات داخل کیسه از عوامل بیرونی مانند رطوبت حفظ گردد و همچنین استحکام کیسه بیشتر می‌شود و این نوع کیسه ها معمولاً برای نگهداری شکر و یا سایر موادی که باید از رطوبت دور بماند استفاده می گردد. معمولا از جنس لایه های بیرونی این کیسه ها از پلی پروپیلن و جنس لایه داخلی از پلی اتیلن می باشد.

گونی فشرده ضد آب و آفتاب

این مدل از گونی ها نیز با عرض 1 متر تا 4.20 سانتی متر و با طول های متغیر بنا به سفارش مشتری تولید می گردندمعمولاً این مدل از گونی های فشرده ضد آب و آفتاب در رنگهای سفید طوسی گرافت و یا راه راه ساخته می شوندهمچنین لازم به ذکر است که وزن این گوی ها بین 130 تا 250 گرم متغیر میباشد مواد تشکیل دهنده این گونی ها از پلی پروپلین و پلی اتیلن می باشد که ضد آب و آفتاب هستند.

گونی های ضد آب و آفتاب خارجی

عرض این مدل از گونی ها از 4 متر تا 8 متر متغیر بوده و طول آنها نیز از 40 متر تا 75 متر می‌تواند تغییر کند گونی های ضد آب و آفتاب خارجی در رنگهای آبی نقره ای نارنجی مشکی و یا سبز و سفید تولید می گردند که معمولا وضعیت این گونی ها از 130 تا 200 گرم متغیر میباشد همچنین لازم به ذکر است که مواد تشکیل دهنده گونی های ضد آب و آفتاب خارجی از پلی اتیلن و پلی پروپیلن می باشد که ضد آب و آفتاب هستند و مناسب‌ترین گزینه برای نگهداری محتواهای خاص می باشند که باید از آب با آفتاب دور بمانند.

گونی های صادراتی لمینت

این مدل از گونی ها جزو معروفترین و پرفروشترین محصولات می باشد که استفاده از متدهای روز دنیا تولید می گردند که معمولاً دارای بافت های شطرنجی هستند با توجه به اینکه سطح این گونی ‌های لمینت کاملاً صاف و یکنواخت است و در واقع این امر باعث شده است تا زیبایی ظاهری گونی ها فوق العاده بالا برود همچنین داشتن کیفیت بالای چاپ و بالا بودن کیفیت گونی های پلاستیکی باعث شده است تا جزو محصولات پرفروش به کشورهای خارجی باشد.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید کیسه لمینت پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

خرید کیسه لمینت