سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید انواع گونی پلاستیکی سیمان با قیمت ارزان

 

خرید کیسه لمینت

خرید انواع گونی پلاستیکی سیمان با قیمت ارزان

انواع گونی سیمان کدام است؟ قیمت گونی پلاستیکیad star    در بازار تهران چقدر است؟ جهت خریدن انواع گونی پلاستیکی سیمان در اصفهان و تهران و رشت و تبریز به کجا مراجعه کنیم؟ چاپ روی کیسه پلاستیکی سیمان و گچ چگونه است؟ امروزه جهت حمل و نقل سیمان از انواع گونی پلاستیکی لمینت و ad star استفاده می شود . تا ضایعات هدر رفتن سیمان در حمل و نقل و نفوذ رطوبت و پاره شدن گونی سیمان به حداقل برسد. در این مقاله سعی در پاسخگویی به تعدادی از این سوالات داریم.

انواع گونی سیمان کدام است؟

استفاده از سیمان یکی از منظره مصالح مواد پر مصرف در صنعت راهسازی و ساختمان می .سالانه میلیون ها تن سیمان تولید مصرف شود .با توجه به پودری بودن سیمان یکی از مهمترین مشکلات موضوع حمل و نقل و بسته‌بندی و انبار کردن سیمان میباشد. لذا در قدیم جهت حمل و نقل سیمان از کیسه های کاغذی محکم استفاده می گشت. اما امروزه جهت حمل و نقل سیمان از انواع گونی پلاستیکی لمینت و ad star استفاده می شود .ضایعات هدر رفتن سیمان در حمل و نقل و نفوذ رطوبت و پاره شدن گونی سیمان به حداقل برسد. انواع گونی مورد استفاده برای حمل و نقل و بسته بندی سیمان عبارتند از :

·      گونی کاغذی سیمان

·      گونی پلاستیکی لمینت

·      گونی پلاستیکad star

قیمت گونی پلاستیکی ad star در بازار تهران چقدر است؟

مشتریان اصلی گونی ad star کارخانجات سیمان می باشد که جهت بسته بندی و حمل و نقل و انبار کردن سیمان از این رو کیسه گونی استفاده می‌کنند.

برخی ویژگی های این کیسه ها عبارتند از:

o     یکی از ویژگی های خوب این کیسه، نداشتن ضایعات هنگام پرکردن، بارگیری و تخلیه میباشد.

o     در ساخت این نوع کیسه ها از هیچگونه چسبی استفاده نمیگردد.

o     بر خلاف پاکت های کاغذی پس از گذشت زمان قابل مصرف بوده و امکان بازیافت دارد.

این کیسه ها قابل استفاده جهت بسته بندی و حمل و نقل موارد زیر می باشد:

1-انواع سیمان

2-شن و ماسه

3-گچ و خاک

4-نمک و شکر

5-حبوبات

6-غذای حیوانات

7-کود شیمیایی

8-آرد گندم و برنج

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید گونی لمینتی پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.