سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گونی کاغذی چیست ؟

 

 

خرید کیسه کامپوزیت

گونی کاغذی چیست ؟

در اینجا به این می پردازیم که گونی کاغذی یا گونی کامپوزیتی چیست ؟ گونی نوعی پارچه زبراست که برای ساختن کیسه‌های مقاوم و محکم برای محصولاتی مثل سیب‌زمینی و برنج و …استفاده میشود . در گذشته گونی فقط از الیاف کنف و چتایی و …بافته می‌شد. امروزه از همان مواد قبلی در تهیه گونی استفاده می شود اما گونی هایی که از مواد مصنوعی مانند پرو پیلین بافته می شوند پیشرفت بیشتری نسبت به گونی های طبیعی بافته شده دارند.نخستین کارخانه گونی‌بافی در ایران در سال 1311 در رشت آغاز به کار کرد. گونی ها با توجه به ضخامت الیاف و مواد به کار رفته در آن طبقه بندی شده و بر اساس وزن گونی بافته شده به فروش می رسند.

کاغذ کامپوزیت چه ویژگی هایی دارد؟

مصرف بسته بندی های کامپوزیت که امروزه در انواع صنایع رایج گشته به دلیل خصوصیات مهمی بوده که برای اکثر فعالان تجاری نقش بسیار پر رنگی دارد. در اینجا برخی از مهم ترین ویژگی هایی که سبب می شود تا خرید و فروش این محصول بسته بندی گسترش یابد عبارتند از:

·       ترکیبات اولیه بهداشتی

·       سه لایه مقاوم گونی پلی اتیلن و کاغذ مرغوب

·       عدم جذب گرد و خاک و مواد مضر

·       استحکام قوی در مقابل عوامل خارجی

·       مقاومت مناسب در مقابل آفتاب و رطوبت

·      کیفیت بالای لایه های مصرفی

·      امکان دوخت مناسب درب پاکت

·      پر شدن به وسیله انواع دستگاه های صنعتی

·      قابلیت چاپ برند و نام تجاری

·      قیمت مناسب

تولید پاکت کامپوزیت کرافت

پاکت کامپوزیت کرافت یکی از محصولاتی بوده که در حجم عمده تولید شده و با مقاومت بالای خود توانسته جهت بسته بندی انواع صنایع غذایی و بهداشتی یا صنعتی مورد خرید و فروش قرار بگیرد.

پاکت سه لایه کرافت در موارد بسیاری جهت بسته بندی کاربرد دارد. در این میان پاکت کامپوزیت کرافت که یکی از بسته بندی های مقاوم جهت انواع مواد غذایی و بهداشتی و نیز خوراک اقسام دام ها و پرندگان بوده توانسته با تولید بالای خود گام مهمی در خرید و فروش محصولات مختلف بردارد.

این پاکت ها را به این دلیل سه لایه می نامند که در تولید انواع پاکت کامپوزیت یک لایه گونی یک لایه پلی اتیلنی و یک لایه کاغذ مقاوم بکار می رود که توانسته از محتویات داخلی خود به نحو احسنت در مقابل عوامل مخرب بیرونی محافظت نماید.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید گونی کامپوزیتی پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.