سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همه چیز درباره کیسه کامپوزیت

 

کیسه کامپوزیت

کیسه کامپوزیت در حال حاضر از بهترین و کم هزینه ترین گزینه برای بسته بندی محصولات صنایع غذایی ، خوراک دام ها، مواد معدنی و … می باشد. کیفت بالا و تنوع چاپ و نوع دوخت، این محصول را در مقایسه با سایر کیسه ها و گونی ها در موقعیت بهتری قرار میدهد. این نوع از پاکت های بدون محدودیت در سایز و تراکم و تا 6 رنگ چاپ و با قابلیت دسته پانچ ، نسبت به نیاز مصرف کنندگان تولید می شود.

جنس کیسه کامپوزیت چهار لایه

کیسه های کامپوزیت چهار لایه که توسط شرکت پینک ارائه می گردد دارای ساختار مقاوم می باشد. در ساخت کیسه های کامپوزیت از موادی مانند پلی پروپیلن بافته شده، پلی اتیلن اکستروژن شده، و لفاف لمینت شده کرونادار برای حفاظت از چاپ استفاده شده است.

این کیسه ها به دو صورت دوخت نخی و ته پاکتی تولید می شود و اینکه برای تنوع در طراحی این قابلیت وجود دارد که بافت کیسه به صورت تیوپینگ در پشت کیسه، کنج و در داخل گاست کیسه قرار بگیرد.

کیسه کامپوزیت به دو صورت چاپ می شود؛ با کلیشه ژلاتینی و دستگاه فلگسو و یا با سیلندر حکاکی و دستگاه هلیو با بالاترین کیفیت بدون محدودیت قابلیت چاپ دارند بهتر است بدانید کیسه کامپوزیت بدون چاپ و یا به صورت تک رنگ تولید می شود.

کیسه کامپوزیت در حال حاضر یکی از بهترین انتخاب ها برای بسته بندی محصولات می باشد.

پر کردن کیسه های کامپوزیت به صورت دستی یا اتوماتیک امکان پذیر است.

این کیسه ها سه لایه بوده و شامل: یک لایه از جنس پلی پرولین (P.P   ) و یک لایه از جنس نایلون (pe) و یک لایه از جنس کاغذ بهداشتی است.

ز ویژگی های کیسه کامپوزیت می توان به مقاومت فشاری بالا، با فناوری جدید بدون درز، ضد رطوبت، نور و بو، آنتی استاتیک، قابلیت چاپ 6 رنگ، ضد سایش و لغزش، برش سرد و گاست اشاره کرد.

کیسه کامپوزیت برای بسته بندی محصولات صنایع غذایی، بهداشتی، پودرها، خوراک دام وطیور، مواد معدنی و… از طرف صنایع و شرکت های معتبر در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایای کیسه کامپوزیت:

      ظرفیت بارگیری 5 الی 50 کیلو گرمی.

      قابلیت چاپ بر روی کیسه کامپوزیت تا 8 رنگ.

      حمل سریع ، سهولت در جابجایی ، ایمنی در مقابل رطوبت.

      امکان نگهداری مواد بر روی هم و در کنار هم و در کنار یکدیگر درانبار.

      امکان تولید سایز سفارشی به درخواست مشتری.

      مقاومت بالا در برابر وزن کم.

      ظرفیت بارگیری از 15 تا35

      قابلیت چاپ تا5رنگ

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است.  در صورت نیاز به خرید کیسه لمینت پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

خرید کیسه کامپوزیت