سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کیسه های لمینت (laminated bags)

 

کیسه های لمینت (laminated bags  )

کیسه لمینت ، علاوه بر پلی پروپیلن لایه خارجی به ضخامت 15تا 33 میکرون از جنس پلی اتیلن دارد که این کیسه ها را در برابر رطوبت و آب محفوظ نگه می­دارد . به عبارت ساده، کیسه های لمینت ، ترکیبی از مواد مختلف یا لمینت شده به یکدیگر هستند. در اصطلاح به کیسه لمینت ، ضد آب نیز گفته می­ شود.

لمینت فرایندی است که طی آن دو یا چند شبکه بسته بندی انعطاف پذیر با استفاده از یک ماده اتصال دهنده به یکدیگر وصل می شوند. بسترهای ساخته شده از شبکه ها ممکن است از فیلم ، مقاله یا فویل آلومینیومی تشکیل شود. در سایز های کوچک این نوع کیسه ها امکان پرفوراژ دسته موزی وجود دارد که مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان می­باشد .

کیسه لمینت ، همچنین به عنوان کیسه بسته بندی مواد غذایی شناخته می شود که از دو یا چند لایه ساخته شده است. این یک روش مؤثر برای طولانی تر نگه داشتن مواد غذایی در داخل کیسه است زیرا هوا قفل شده و از خارج جدا می شود. ظاهر آن زیبا و دلپذیر است. مواد تولیدی از ژاپن، ایالات متحده یا آلمان وارد می شود، بنابراین کیفیت آن از استاندارد بالایی برخوردار است.

محصولات اصلی شامل کیسه های وکیوم نایلون ، کیسه فویل آلومینیومی ، کیسه بخار / جوش با درجه حرارت بالا ، کیف عمودی ، انواع مختلف فیلم پیراهن PVC و کیف های پیراهن ، برچسب پیراهن و بازیافت فیلم پیراهن PE ، PP ، PET ، POF ، Candy می باشد، همچنین بسته بندی کیف آرایشی ، بسته بندی چاپی لیزری و سایر مواد بسته بندی مخصوص.

مواد بسته بندی متداول NY، CPP، OPP، PET، VMPET، PE، MATOPP، CPE، VMCPP، KOP، ALF، PVC، PL و غیره هستند.

کاربرد کیسه لمینت

چاپ روی کیسه های لمینت فرایند اعمال یک لایه نازک از پلاستیک بر روی کاغذ یا ورق های کارت برای تقویت و محافظت از مواد چاپی است. انواع رایج لمینت براق ، مات و ابریشم است. لمینیت اغلب برای بسته بندی ، جلد کتاب ، بروشور ، کارت ویزیت و سایر موارد چاپی استفاده می شود. الیاف این کیسه ها از سلولز و کاغذ پنبه ترمیم شده ساخته می شوند و برای تشکیل ماده ای متراکم (معمولاً به صورت ورق) که ساختار فیبر را حفظ می کند ، پردازش می شوند. مواد سفت و سخت است و مقاومت خوبی در برابر سایش ، شعله و ضربه دارد.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است.  در صورت نیاز به خرید کیسه صنعتی پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

خرید کیسه لمینت