سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی گونی بسته بندی مصالح ساختمانی

 

خرید کیسه لمینت

ویژگی گونی بسته بندی مصالح ساختمانی

همه ما دورادور دیده ایم که برای جابجایی سیمان، گچ و شن به جای کیسه های کنفی، از انواع کیسه گونی پلاستیکی  استفاده می کنند. مهمترن دلیل آن نیز درشت بودن بافت گونی های کنفی، گران بودن آن نسبت به کیسه های پلاستیکی و سنگین بودن آن هاست. اما اینکه از چه نوع کیسه پلاستیکی باید به عنوان گونی بسته بندی مصالح ساختمانی استفاده کرد نیز احتیاج به شناخت ویژگی های کیسه های مصالح دارد:

مقاوم بودن در برابر وزن های بالا

برخی از این محصولات مانند شن و ماسه، به طور معمول سنگین تر سایر آن ها هستند. چنانچه برای نگهداری و جابجایی این مواد از گونی هایی استفاده شود که مقاومت پایینی در برابر وزن های سنگین دارند، به راحتی سوراخ یا پاره شده و باعث از بین رفتن تمامی مصالح می شوند. بنابراین بهتر است برای جلوگیری از این مشکلات، کیسه هایی را برای گونی بسته بندی مصالح ساختمانی به کار ببرید که علاوه بر مقاومت زیاد، کیفیت مناسبی نیز داشته باشند.

مقاومت در برابر نفوذ آب

 نفوذ آب به کیسه هایی که برای نگهداری و حمل مصالح ساختمانی مانند گچ و سیمان به کار برده می شوند، باعث خراب شدن مواد و غیر قابل استفاده شدنشان می شود. بنابراین ضد آب بودن کیسه مصالح ساختمانی مانند گونی گچ بسیار مهم است.

بافت مناسب کیسه ها

بافت درشت برخی از گونی های پلاستیکی باعث حدر رفتن میزان زیادی از مصالح، هنگام جابجایی، حمل و نگهداری آن ها می شود. به طور مثال اگر از گونی های مناسبی برای گونی سیمان استفاده نکنید، با چند بار جابجایی مقدار زیادی از آن را حدر داده اید. به همین دلیل است که گونی بسته بندی مصالح ساختمانی باید دارای بافت ریزی باشد تا از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری شود.

قابلیت چاپ بر روی گونی ها

در حال حاضر چاپ بر روی گونی ها به منظور تبلیغات تولید کنندگان و کارخانه جات محصولات و رفاه مشتریان، امری ضروری محسوب می شود. به همین منظور برای گونی مصالح ساختمانی نیز بهتر است از کیسه هایی استفاده شود که چاپ بر روی آن ها امکان پذیر باشد.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید کیسه لمینت پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.