سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی های گونی پلاستیکی

 

خرید کیسه لمینتکیسه های لمینت (laminated bags   )

Composite bag

Propylene yarn

ویژگی های گونی پلاستیکی

هر کدام از انواع گونی پلاستیکی  موجود در بازار ویژگی هایی دارند که بنا به جایی که به کار برده می شوند، مزایا و معایب محسوب می شوند. در ادامه به توضیح مزایا و معایب گونی های پلاستیکی می پردازیم:

بافت فشرده

بافت این گونی ها نسبت به گونی های نخی و کنفی، فشرده تر و ریزتر است. بنابراین برای جابجایی موادی که از بافت درشت کیسه های کنفی عبور می کنند، مناسبتر است. گونی های پلاستیکی ساده برای جابجایی موادی مثل گچ، آرد، سیمان، و امثال آن مناسب نیست. برای این کار بهتر است از انواع گونی های ضد آب استفاده کرد.

قیمت مناسب

قیمت گونی های پلاستیکی ساده نسبت به گونی های کنفی و پارچه ای کمتر است و برای کسانی که نیاز به استفاده انبوه دارند گزینه مناسبی هستند. ارزان بودن گونی های پلاستیکی باعث می شود بتوان آن ها را جایگزین گونی کنفی و پارچه ای کرد.

قابلیت چاپ تصویر

روی گونی های پلاستیکی ساده (لمینت نشده)به دلیل بافت دار بودنشان، امکان چاپ عکس نیست. بنابراین برای مواردی که نیاز به چاپ لوگو یا آدرس است، گزینه مناسبی محسوب نمی شود. در این موارد باید از گونی های پلاستیکی ضد آب استفاده کرد.

وزن کم

این گونی ها جزء کم وزن ترین گونی های موجود در بازار به حساب می آیند. بنابراین حمل و نقل تعداد زیاد آن ها آسانتر از سایر گونی ها می باشد.

ضد حریق

این گونی ها چه از پلی اتیلن تشکیل شده باشند و چه از پلی پروپیلن، ضد حریق نیستند. این مواد در برابر مواد اشتعال زا، شعله ور شده و خطرات زیادی به همراه دارند. بنابراین نباید از انواع گونی های پلاستیکی در مکان هایی که در مجاورت مواد اشتعال زا و اسیدها هستند، استفاده کرد.

میزان مقاومت

مقاومت این نوع گونی های پلاستیکی در مقایسه با گونی های پارچه ای و کنفی، در برابر اجسام تیز کم محسوب می شود. از آنجایی که گونی های پلاستیکی ضد آب دو لایه هستند، مقاومتشان در برابر بارهای سنگین نیز بیشتر است. بنابراین برای جابجایی اجسام سنگین بهتر است از گونی های پلاستیکی ضد آب استفاده شود.

قابلیت بازیافت

همه انواع گونی های پلاستیکی قابلیت بازیافت دارند و بارها و بارها می توان از آن ها مجددا استفاده کرد. اما یکی از معایب آن ها این است در صورت رهاسازیشان در طبیعت جذب طبیعت نشده و حتی با گذشت سال ها تجزیه نمی شوند.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید کیسه لمینت پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.