سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع گونی پلاستیکی

خرید کیسه لمینت

انواع گونی پلاستیکی

گونی پلاستیکی بر اساس کاربرد و نوع مواد به کار رفته در الیافشان انواع مختلف دارند. که در زیر به شرح مختصری از آن ها می پردازیم:

 گونی پلاستیکی ساده

این نوع از گونی های پلاستیکی، در برابر آفتاب مقاوم نیستند. بنابراین چنانچه ساعات زیادی در معرض آفتاب قرار بگیرند پوسیده می شوند. به همین دلیل برای مکان هایی که تابش مستقیم آفتاب دارند مناسب نیستند. همچنین این گونی ها ضد آب هم نبوده و آب و رطوبت به داخل آن ها نفوذ می کند.

گونی پلاستیکی ضد آب

همانطور که گفتیم گونی های پلاستیکی از پلی پروپیلن (PP) یا پلی اتیلن(PE) ساخته می شود. هر کدام از این کیسه ها نیز چنانچه با مواد پلیمری خاص لمینت شده باشند، به گونی های پلاستیکی لمینت شده، که اصطلاحا به آن ها گونی های پلاستیکی ضد آب می گویند، تبدیل می شوند. قیمت انواع گونی های پلاستیکی لمینت شده بیشتر است، اما مقاومتشان بیشتر شده و در برابر رطوبت نیز مقاوم هستند.

گونی پلاستیکی ضد آفتاب

گاهی الیاف به کار برده شده در گونی های پلاستیکی به مواد ضد یو وی آغشته می شوند. این کار آن ها را به گونی های ضد آفتاب تبدیل می کند. این گونی ها در برابر نور مستقیم آفتاب مقاوم بوده و کمتر دچار پوسیدگی می شوند. بیشترین مصارف این گونی ها به عنوان سایه بان در فضاهای باز می باشد. ماندگاری گونی های ضد آفتاب، در برابر گونی های ضد آب بیشتر است.

گونی پلاستیکی زیپ دار

پارچه این گونی ها به دلیل استحکام بیشترشان، جایگزین مناسبی برای کیسه های پلاستیکی هستند. بنابراین در بسیاری از موارد از آن ها کیسه های زیپ داری ساخته می شود و در مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرند. این امر باعث می شود از کیسه های پلاستیکی کمتری استفاده شده و آسیب کمتری به محیط زیست وارد شود.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی باهران بگ تولید کننده و فروشنده انواع کیسه های صنعتی است. در صورت نیاز به خرید کیسه لمینت پیشنهاد می کنیم از محصولات این سایت دیدن کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.